MrsIrusuki
Forelsket i forumet
Helt rått hvor dere skravler 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg nå snart begynne å jobbe igjen, mye å gjøre i dag også.Helt rått hvor dere skravler![]()
Huff... Det er lenge uten kontaktIkke så veldig virker det som, men heller det at faren bor der vi bodde tidligere så flesteparten av venne er rett på utsiden av blokka (det tar henne bare 10 min å gå mellom oss da). Men så har ho ikke faren tatt noe kontakt med henne i ferien heller så de har ikke hatt kontakt siden før sommerferien annet enn når jeg fikk henne til å ringe og gratulere faren med dagen...
Jeg har tatt med meg mellomste på shoppingHva skal du i dag?
Er på shopping med en av gutta, har huset fullt av folk og skal på besøk til mammaEr bare du som kan gjøre noe med det vet du.
Hva er det du skal gjøre siden du påstår du har det så travelt i dag?
Det står det hvertfall på sete vi har, det er klart markert hvordan selene skal være og ikke for høyt eller lavt iforhold til skuldrene...
Så gøy.Er på shopping med en av gutta, har huset fullt av folk og skal på besøk til mamma![]()
Der har viVi har ingen før i desember nå vi![]()
Bare kengubarnet her.Meg og guttungen.
To andre i kassen hans, og bestekompisen som er et år yngre.
Jepp, bursdager ogdå.
Det har jeg gjort alleredeSå hva skal vi utfordre henne med denne måneden, 10.000???
Grille høres bra ut!Vi skal nok grille idag
Ellers pleier vi å ha pizza eller taco..
Ingen mål denne mnd!Noen med mål i dag.
Jeg skal prøve å klare 200 innlegg
Du har skravlet myeJippi jeg ligger foreløpig på en førsteplass på siste oppdatering.
Det har jeg ikke gjort før.
Er tett fulgt av Sara.
Vi får se hvor lenge det varer.....
Ikke jeg heller!Spent på trekning, krav for august og hva slags plassering jeg får denne måneden.Jeg gidder ikke 2000 i hvert fall.
Huff... Det er lenge uten kontakt
Blir nok artig å leke litt med vennene sine igjen![]()
Jeg har tatt med meg mellomste på shopping![]()