Topp 100 - Skravle august

Uff ja!:eek:
Mopedkjøring, fyllefest og brudd på avtaler...grøss:P
Ser for meg at våkenetter pga økedøgn, kolikk osv blir barnemat i forhold :o Hjelpes! Får håpe de har gode verdier i bunn og tar kloke avgjørelser vi mødre kan leve med! :D

Nesten 5 er jo kjempe bra:D
Blir de bilsyke så synes jeg man kan snu dem ja:) har jo allikevel sittet lenge bakover!
Ja, nesten 5 er bra.
Og minste satt til 3.5. Ikke optimalt, men innafor synes jeg.

Ser for meg at våkenetter pga økedøgn, kolikk osv blir barnemat i forhold :o Hjelpes! Får håpe de har gode verdier i bunn og tar kloke avgjørelser vi mødre kan leve med! :D
Ja vi kan jo håpe på det:P
Men har bange anelser om disse kloke avgjørelsene altså....ikke sååå lenge siden jeg var ung og fremadstormende selv:P

Uff. Oppgitt. Mini nekter flaske.. Og at andre enn meg legger henne... Krise siden jeg reiser bort på langweekend pã fredag...
Er du hjemme når de prøver? For de små har en slags sjette sans på slikt. Kan være det er lettere for andre å gi flaske og legge hvis du tar deg en spasertur :)

Ja vi kan jo håpe på det:P
Men har bange anelser om disse kloke avgjørelsene altså....ikke sååå lenge siden jeg var ung og fremadstormende selv:P
Nei, akkurat! :p Jeg var veldig "snill" helt til jeg ble 15 og fikk min første kjæreste :o Stakkars mamma og pappa....

Nei, akkurat! :p Jeg var veldig "snill" helt til jeg ble 15 og fikk min første kjæreste :o Stakkars mamma og pappa....
Akkurat som her;)
Første kjæreste som 15 åring, og håret ble slått ut:P
Skjønner jo nå hvor bekymret mamma og pappa var;)

Akkurat som her;)
Første kjæreste som 15 åring, og håret ble slått ut:P
Skjønner jo nå hvor bekymret mamma og pappa var;)
Jeg ble klin gæ'ærn.. :o Hadde vel kanskje litt over gjennomsnittet frie tøyler, men hadde ikke behøvd å misbruke det akkurat :p

Back
Topp