Takk søte duD har du så absolutt!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søte duD har du så absolutt!!!
Jepp, er vel med åra det blir verreHehe...går nok greit i starten![]()
Her arver frøkna noe etter eldsten, og mini noe etter frøkna.Det er jo litt kjekt daMini kan vel arve litt etter junior. Men de er jo jente og gutt, så spørs hvor kresen mini blir på klær etter hvert
![]()
Det er jeg stygt redd forJepp, er vel med åra det blir verreHaha!
Passer på å kjøpe litt nøytralt til junior som mini også kan bruke. Er bare 12 mnd mellom demHer arver frøkna noe etter eldsten, og mini noe etter frøkna.
Eldste og mini er gutter..
Ser for meg tverre døtre og festglade sønnerDet er jeg stygt redd for![]()
Å nei, så kjiptUff. Oppgitt. Mini nekter flaske.. Og at andre enn meg legger henne... Krise siden jeg reiser bort på langweekend pã fredag...
Uff ja!Ser for meg tverre døtre og festglade sønner![]()
Men hun er så staaaÅ nei, så kjipt
Da er det bare å øve, øve, øve da..håper det går seg til før fredag![]()
Plutselig så snur detMen hun er så staaa![]()
Ser for meg at våkenetter pga økedøgn, kolikk osv blir barnemat i forholdUff ja!
Mopedkjøring, fyllefest og brudd på avtaler...grøss![]()
Ja, nesten 5 er bra.Nesten 5 er jo kjempe bra
Blir de bilsyke så synes jeg man kan snu dem jahar jo allikevel sittet lenge bakover!
Ja vi kan jo håpe på detSer for meg at våkenetter pga økedøgn, kolikk osv blir barnemat i forholdHjelpes! Får håpe de har gode verdier i bunn og tar kloke avgjørelser vi mødre kan leve med!
![]()
Helt klart innaforJa, nesten 5 er bra.
Og minste satt til 3.5. Ikke optimalt, men innafor synes jeg.
Er du hjemme når de prøver? For de små har en slags sjette sans på slikt. Kan være det er lettere for andre å gi flaske og legge hvis du tar deg en spaserturUff. Oppgitt. Mini nekter flaske.. Og at andre enn meg legger henne... Krise siden jeg reiser bort på langweekend pã fredag...
Var ikke hjemmeEr du hjemme når de prøver? For de små har en slags sjette sans på slikt. Kan være det er lettere for andre å gi flaske og legge hvis du tar deg en spasertur![]()
Nei, akkurat!Ja vi kan jo håpe på det
Men har bange anelser om disse kloke avgjørelsene altså....ikke sååå lenge siden jeg var ung og fremadstormende selv![]()
Akkurat som herNei, akkurat!Jeg var veldig "snill" helt til jeg ble 15 og fikk min første kjæreste
Stakkars mamma og pappa....
Jeg ble klin gæ'ærn..Akkurat som her
Første kjæreste som 15 åring, og håret ble slått ut![]()
Skjønner jo nå hvor bekymret mamma og pappa var![]()