Topp 100 - Skravle august

Om han må reise så blir det til alta igjen og vi bor ikke så langt fra oslo. Så er et stykke ja.... Men kunden er inneforstått med at hvis det skjer noe så må han dra uansett om de akkurat har begynt å jobbe der oppe.. Men flyavgangene i finnmark er ikke så gode.. Så håper han egentlig slipper å dra..
Oj :o det var jo et stykke!

Siste oppdatering sier at jeg fortsatt ikke er over 2000, og derved anser jeg 2222 som enda mindre trolig.

Og legger skylden på at jeg i dag ikke er over 2000 enda delvis på strikketøyet mitt. Hvor jeg altså har strikket 1/10 av det jeg anser som å være et to måneders prosjekt. Vi får se når jeg blir ferdig.

Men delvis skyldes det jo også få å skravle på på dagtid på en søndag, blir det bedre i kveld, eller?
Fortsatt ikke umulig snuppa;)
Satse på litt mer liv i kveld!

Er endelig ferdig med snuppa og junior sine. Bare eldste og mini igjen :o Synd de er så forskjellige i kroppsfasong, de kan ikke arve hverandres klær :o
Æsj, så kjedelig da:rolleyes:
Her har de to minste begynt å bruke samme størrelse! 4,5 åringen er liten for alderen:)

Æsj, så kjedelig da:rolleyes:
Her har de to minste begynt å bruke samme størrelse! 4,5 åringen er liten for alderen:)
Det er jo litt kjekt da :) Mini kan vel arve litt etter junior. Men de er jo jente og gutt, så spørs hvor kresen mini blir på klær etter hvert ;)

Back
Topp