Hehe...neida, skal ikke bli borteHeheDu skravler jo så mye at det har vel ikke så mye å si om du trapper litt ned, tror ikke det vil merkes
Men ikke trapp for mye ned da
![]()

Men kommer ikke til å passere 9000 innlegg neste måned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...neida, skal ikke bli borteHeheDu skravler jo så mye at det har vel ikke så mye å si om du trapper litt ned, tror ikke det vil merkes
Men ikke trapp for mye ned da
![]()
Ikke stort som skjer her...akkurat nå ser jeg og gutta Ole BrumHva skjer i dag da dere..!? =) Her nyter vi søndagen med trolldeig, tv-kos og bare avslapning =)
Høres herlig utSå bra
Ja, sola skinner og knall blå himnelNyter utsikten fra sofaen med strikketøyet og furumet som underholdning
![]()
Planer for dagen?
Så deiligHøres herlig ut
Jeg er nettopp ferdig med trening og dusj...nå ser jeg litt film med gutta før vi skal ut en tur![]()
HeheHehe...neida, skal ikke bli borte
Hehe...neida, skal ikke bli borte
Blir deilig å få hjem mannenOk
Slapper av med strikketøyet og skravlingVenter på min kjære som endelig har landet
Ingen planer videre i dag.
Ja, helt greit å ha dem så tettSå fin alder i mellom dem daDe får nok stor utbytte av hverandre seinere og nå kanskje også
![]()
Mhm. Skikkelig deiligBlir deilig å få hjem mannen
Kos deg!
Nesten 5 er jo kjempe braMed andre ord de to minst kitt mindre enn jeg hadde innbilt meg.
Jeg har også en på 4.5, men han hag vært snudd ett år. Så bilsyk... Eldste satt bakovervendt til han var nesten 5 år.
Er sånnJa, helt greit å ha dem så tett
Foreløpig mye krangel, men ser at de to minste er veldig avhengige av hverandre![]()
Min fikk ikke dra no sted siste 2,5 uker før fødselMhm. Skikkelig deiligBare synd han mest sansynlig må reise igjen til uka.....
Kos dere uteJeg er skikkelig middagssulten allerede!Men, må nok ut med barna en tur før middag..
![]()
Å nei?!Så deiligKos dere
Nå er det lunsj med min kjære <3 Endelig er han hjemme
Bare synd han mulig må dra igjen til uka...
Har liksom ikke så mye valg. Er en del av jobben hans. Men han skulle prøve å få noen andre til å draMin fikk ikke dra no sted siste 2,5 uker før fødsel
Ja det er detHeheLov å minske litt
![]()
Orker ikke det jaget som har vært denne månedenabsolutt lov med under 9000 neste måned, ja.
Samme sted. Kunden har herpa varen. Så Alta... Håper han får en av de andre til å reise...Å nei?!ikke langt håper jeg?
Du føder jo snart!![]()
Tar ingen ny utfordring dessverreD håper jeg ikke for din del! Greit å ikke utfordre deg mer på en stund![]()