Det har jeg ingen tro på og egentlig ikke planer om, men det har skjedd før sånn helt på slutten slikt... Så vi får se. Tar det som det kommerDet klarer du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ingen tro på og egentlig ikke planer om, men det har skjedd før sånn helt på slutten slikt... Så vi får se. Tar det som det kommerDet klarer du![]()
OkDet har jeg ingen tro på og egentlig ikke planer om, men det har skjedd før sånn helt på slutten slikt... Så vi får se. Tar det som det kommer
100 er ikke såå ille. Satser på jeg klarer detDu trenger bare 100 du, jeg må skrive 1,5 for hvert du skriver
Håper du har rettDet går fint![]()
TakkSatser på det*Sender lykkestøv*
![]()
Bare hyggeligTakkblir delvis opptatt periodevis i dag. Men får få opp tempoet når jeg først er her
![]()
Må nesten det daBare hyggelig
Det får du gjøre vettu![]()
20.sepMå nesten det da![]()
Når har du termin?
Det klarer du bra. Jeg har ca 50 innlegg igjen til 1500. 2222 ga jeg opp for lenge siden...Ok*Sender lykkestøv*
Jeg mangler 111 fra forje oppdatering. Så det skal jeg virkelig få tilMå bare ha folk å slravle med
Ronja har sagt hun er med, så det er supert
![]()
Håper detDet klarer du bra. Jeg har ca 50 innlegg igjen til 1500. 2222 ga jeg opp for lenge siden...
Det går nok fort20.sep21 dager igjen
![]()
![]()
Det gjør det nokDet går nok fort![]()
De er 3 år, 4,5 år og 7 årSå bra med valgfri da.
Gamle er barna dine?
Takk, jeg har som vanlig sovet godtTakkHåper du også fikk sove søtt
God morgen
![]()
Joda, til en viss gradDet er braDu er vel med videre også?
![]()
Så braTakk, jeg har som vanlig sovet godt![]()
HeheJoda, til en viss grad
Skal trappe litt ned![]()
Knis...jeg svikter aldriOk*Sender lykkestøv*
Jeg mangler 111 fra forje oppdatering. Så det skal jeg virkelig få tilMå bare ha folk å slravle med
Ronja har sagt hun er med, så det er supert
![]()