Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde trengt enda mer aktivitet og skravlingHadde håpet mer skravling i dag. Men her har vært ganske stille
Har dabbet av de siste dagene.. Var enda mer fart i skoleferien..Ikke så mye fart her nei![]()
Ja du har vært flinkJa, virkelig nære nå. Har blitt en del snakking i dag![]()
Dere har rett og slett ikke noe valgSå bravi må jo bare klare det
![]()
Ja det var det faktisk!Har dabbet av de siste dagene.. Var enda mer fart i skoleferien..
Hverdagen begynner og da har vel ikke folk så mye tid...Ja det var det faktisk!![]()
Men har jo blitt ganske ekstremt rolig i forhold til tidligere....Hverdagen begynner og da har vel ikke folk så mye tid...
Trodde det var en bakovervendt fempunkts jeg? Men det er gjerne bare hodet mitt som har fått til det?Premien er vel valgfri stol
Og ja, alle gutta mine bruker bilstol ennå![]()
Tenker du da på tidligere ifht andre mnd eller tidligere denne mnd?Men har jo blitt ganske ekstremt rolig i forhold til tidligere....![]()
Mulig du har rett altså!Trodde det var en bakovervendt fempunkts jeg? Men det er gjerne bare hodet mitt som har fått til det?
Ja, skjønner jo de bruker bilstol enda, men tenkte de var ferdig med bakovervendt...
Tenker på andre måneder..Tenker du da på tidligere ifht andre mnd eller tidligere denne mnd?
Ifht denne mnd så er mange over 2222 nå, så er vel også en grunn fordi det har dabbet av..
Ok. Da fulgte jeg ikke med. Første mnd jeg prøver meg på nå.Tenker på andre måneder..i våres for eksempel
![]()
Da har du jo ikke noe å sammenligne medOk. Da fulgte jeg ikke med. Første mnd jeg prøver meg på nå.
Nei, har ikke det...Da har du jo ikke noe å sammenligne medmen aktiviteten har liksom aldri tatt helt av etter sommerferien.,
Ja burde jo detNei, har ikke det...
OkBurde jo egentlig hvert veldig mye aktivitet med tanke på hvor mange som har en bruker her..
Ja, får håpe detJa burde jo det
Får bare håpe det tar seg opp igjen!