Lolo
Forumet er livet
Så den rekorden er slått?Det er 8142 eller noe![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så den rekorden er slått?Det er 8142 eller noe![]()
Akkurat satt meg ned i sofaen nå. Har hatt en super dag med jentungen. Startet dagen med en lang frokost. Deretter har vi vært ute å kjøpt is, bakt boller, badet, lekt oss og innom barnas hus. Og plutselig har hele dagen gåttHer var det da ille stille idag?!![]()
Håper, håperDa klarer du det helt fint![]()
Jepp, det er denSå den rekorden er slått?![]()
Det tror jeg nok skal gå fintHåper, håper
Er ikke helt trygg på det ennå![]()
Så koselig daAkkurat satt meg ned i sofaen nå. Har hatt en super dag med jentungen. Startet dagen med en lang frokost. Deretter har vi vært ute å kjøpt is, bakt boller, badet, lekt oss og innom barnas hus. Og plutselig har hele dagen gått![]()
De har aldri trukket nr 1 før så det hadde vært hyggeligDet tror jeg nok skal gå fint
Satse på at nr 1 trekkes denne mnd da![]()
Ja, det var veldig koseligSå koselig da
Dagen går fort når man har det gøy!
Begynner å bli på tide daDe har aldri trukket nr 1 før så det hadde vært hyggelig![]()
Kos deg i sofaJa, det var veldig koselig
Nå blir det sofaen resten av kvelden![]()
Synes jo detBegynner å bli på tide da![]()
![]()
Takk for detKos deg i sofa![]()
Hadde vært en artig jobb![]()
Synes det er artig jegDu om det.... Brette klær er virkelig langt nede på lista mi over ting å bruke tid på...
Ingen vits i å hvile neiBare to dager igjen av august! er vel bare å henge i..
Et stykke igjen til topp 100 fremdeles, jobber med sakenIngen vits i å hvile nei![]()
Du jobber deg nok kjapt inn på den med en liten innsatsEt stykke igjen til topp 100 fremdeles, jobber med saken![]()
Ja det går unna når man først er i gang her inne! Jeg har vært på forumet en stund, men hele tiden tenkt at det var så vanskelig å få til likevel så ikke gått så hardt inn for det. Men fine premier da, så fristende!Du jobber deg nok kjapt inn på den med en liten innsats![]()
Grattis!Jepp, det er den![]()