God dagGod morgenhva er dagens plan?

Ingen store planer før ny nattevakt i kveld! Du da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgenhva er dagens plan?
Klar som en eggSå braDa er du klar for en ny dag
![]()
Så braKlar som en egg
Solen skinner også gitt!
Hørtes kos utHva skjer i dag da dere..!? =) Her nyter vi søndagen med trolldeig, tv-kos og bare avslapning =)
OkGod dag
Ingen store planer før ny nattevakt i kveld! Du da?![]()
Så fin alder i mellom dem daDe er 3 år, 4,5 år og 7 år![]()
Med andre ord de to minst kitt mindre enn jeg hadde innbilt meg.De er 3 år, 4,5 år og 7 år![]()
Hadde håpet på ordentlig høst-innevær i dag je, så boikotter sola littHørtes kos ut
Nyter utsikten på det fine været fra sofaen med strikketøyet og forumetVenter på min kjære som nettopp landet
Så får vi se hvor dagen bringer videre. Har ikke lagt planene så langt siden han nå kommer hjem
![]()
HeheHadde håpet på ordentlig høst-innevær i dag je, så boikotter sola littMen blir vel grilling etterpå da
![]()
Hahaha, ja DA er han over gjennomsnittet glad i grillingHeheLov det
Kos med grilling daKanskje det blir noe sånt her også
Samboeren er litt for glad i grilling.... Her om dagen måtte jeg knipse et bilde av han... Han sto i øspøs regnvær og grilla med paraply
hohoho....
Begynner å bli leiHahaha, ja DA er han over gjennomsnittet glad i grillingHaha... Godt med grillmat, men ikke SÅ godt asså!!!
![]()
Er ikke sååå glad i lam, men forandring fryder uansett!!!Begynner å bli leiSå godt det snart er høst, for da blir det mye lam i stedet
![]()
Vi elsker det. Synd man ikke får tak i så mye på sommeren, fordi det hadde hvert digg på grillen..Er ikke sååå glad i lam, men forandring fryder uansett!!!![]()
Ja, grilla lam hadde vært godt!! Her får vi kjøpt det hele året, men er så HIMLA mye dyrere på våren/sommeren!!Vi elsker det. Synd man ikke får tak i så mye på sommeren, fordi det hadde hvert digg på grillen..
Forandring fryder![]()
EnigJa, grilla lam hadde vært godt!! Her får vi kjøpt det hele året, men er så HIMLA mye dyrere på våren/sommeren!!
Jeg gleder meg til mer helhetlige middager igjen jeg da.. Ikke bare slengt sammen fordi vi ikke orker å henge på kjøkkenet pga varmen og slikt.. Lettere å få inn bedre middagsrutiner nå på høsten =)
Åh, da blir det jo ekstra deilig!! Kunne samles snn rundt spisebordet er så kos ! =)EnigGleder meg til å bruke spisebordet også. Har flytta... Så først sto alt av flyttelass rundt spisebordet, så kom pcen til samboeren dit og nå skal den vekk. Har kjøpt pcbord til han.
MhmÅh, da blir det jo ekstra deilig!! Kunne samles snn rundt spisebordet er så kos ! =)