Topp 100 - Skravle august

Orker ikke det jaget som har vært denne måneden:p
Med så lite aktivitet her har det vært vanskelig å få skravlet!:eek:
Ja, det har jeg også merket, på et vis mindre aktiviet i august. spent på om vi får vite hvilken total vi har skrevet i august opp mot totalen i tidligere måneder i sommer, for jeg synes det har vært mindre, selv om en del skryter av "mere liv og spennende tråder", så finner ikke jeg vesentlig flere tråder, i i så fall bare tråder hvor jeg skriver et innlegg eller tre så er jeg ferdig, det er jo ikke mye liv det!

Ja, det har jeg også merket, på et vis mindre aktiviet i august. spent på om vi får vite hvilken total vi har skrevet i august opp mot totalen i tidligere måneder i sommer, for jeg synes det har vært mindre, selv om en del skryter av "mere liv og spennende tråder", så finner ikke jeg vesentlig flere tråder, i i så fall bare tråder hvor jeg skriver et innlegg eller tre så er jeg ferdig, det er jo ikke mye liv det!
Nei, de nye trådene som dukker opp blir jo sjelden lange:) et svar fra meg og ferdig med det..
Håper høsten blir bedre her inne!:)

Siste oppdatering sier at jeg fortsatt ikke er over 2000, og derved anser jeg 2222 som enda mindre trolig.

Og legger skylden på at jeg i dag ikke er over 2000 enda delvis på strikketøyet mitt. Hvor jeg altså har strikket 1/10 av det jeg anser som å være et to måneders prosjekt. Vi får se når jeg blir ferdig.

Men delvis skyldes det jo også få å skravle på på dagtid på en søndag, blir det bedre i kveld, eller?

Er han langt unna om noe skulle skje da?
Om han må reise så blir det til alta igjen og vi bor ikke så langt fra oslo. Så er et stykke ja.... Men kunden er inneforstått med at hvis det skjer noe så må han dra uansett om de akkurat har begynt å jobbe der oppe.. Men flyavgangene i finnmark er ikke så gode.. Så håper han egentlig slipper å dra..

Back
Topp