Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja flott å seEr sånnMen det skaper søskenkjærlighet <3
Mhm <3 Vi håper på 2-3 tetteJa flott å se![]()
Det håper jeg også!Samme sted. Kunden har herpa varen. Så Alta... Håper han får en av de andre til å reise...
Skal nok bli koseligHihiSer frem til en ny mnd med skravling
![]()
Kan på det varmeste anbefale detMhm <3 Vi håper på 2-3 tette![]()
Min har og reisejobb, men krevde han jobbet seg inn så han fikk være hjemne med megHar liksom ikke så mye valg. Er en del av jobben hans. Men han skulle prøve å få noen andre til å dra
Ja, det har jeg også merket, på et vis mindre aktiviet i august. spent på om vi får vite hvilken total vi har skrevet i august opp mot totalen i tidligere måneder i sommer, for jeg synes det har vært mindre, selv om en del skryter av "mere liv og spennende tråder", så finner ikke jeg vesentlig flere tråder, i i så fall bare tråder hvor jeg skriver et innlegg eller tre så er jeg ferdig, det er jo ikke mye liv det!Orker ikke det jaget som har vært denne måneden
Med så lite aktivitet her har det vært vanskelig å få skravlet!![]()
Nei, de nye trådene som dukker opp blir jo sjelden langeJa, det har jeg også merket, på et vis mindre aktiviet i august. spent på om vi får vite hvilken total vi har skrevet i august opp mot totalen i tidligere måneder i sommer, for jeg synes det har vært mindre, selv om en del skryter av "mere liv og spennende tråder", så finner ikke jeg vesentlig flere tråder, i i så fall bare tråder hvor jeg skriver et innlegg eller tre så er jeg ferdig, det er jo ikke mye liv det!
Her reiser de til kunder når kunder trenger det. Enten reperasjon, service eller opplæring. Så ingen mulighet til å jobbe inn....Min har og reisejobb, men krevde han jobbet seg inn så han fikk være hjemne med meg![]()
Får håpe vi er like heldigeKan på det varmeste anbefale det![]()
Ja, absoluttSkal nok bli koselig![]()
Det skal viKos dere ute![]()
Uff så kjedelig daHer reiser de til kunder når kunder trenger det. Enten reperasjon, service eller opplæring. Så ingen mulighet til å jobbe inn....
Mhm... Får vente til mandag å se om han får noen andre til å reise...Uff så kjedelig da
Er det 1 barnet?Mhm... Får vente til mandag å se om han får noen andre til å reise...
Mhm, første til beggeEr det 1 barnet?
Er han langt unna om noe skulle skje da?Mhm, første til begge
Om han må reise så blir det til alta igjen og vi bor ikke så langt fra oslo. Så er et stykke ja.... Men kunden er inneforstått med at hvis det skjer noe så må han dra uansett om de akkurat har begynt å jobbe der oppe.. Men flyavgangene i finnmark er ikke så gode.. Så håper han egentlig slipper å dra..Er han langt unna om noe skulle skje da?