Topp 100 - Skravle august

Ble visst borte noen timer. Vi har skrudd opp skrivepulten som vi egentlig skulle gjøre på mandag, men så reiste jo samboeren... Men nå er den på plass ;) Så deilig å få den opp og pcen bort fra spusestua ;)
Så har vi planlagt ting på badet. Ikke bare bare med et firkanta lite bad. Men ble til slutt enige om en løsning som også får plass til stellekommoden ;)
Og så har vi slappet av med film og mat ;)
Var jaggu godt å få min kjære hjem ;)
Alle her har vel lagt seg nå eller? For nå er jeg her ;)

Ble visst borte noen timer. Vi har skrudd opp skrivepulten som vi egentlig skulle gjøre på mandag, men så reiste jo samboeren... Men nå er den på plass ;) Så deilig å få den opp og pcen bort fra spusestua ;)
Så har vi planlagt ting på badet. Ikke bare bare med et firkanta lite bad. Men ble til slutt enige om en løsning som også får plass til stellekommoden ;)
Og så har vi slappet av med film og mat ;)
Var jaggu godt å få min kjære hjem ;)
Alle her har vel lagt seg nå eller? For nå er jeg her ;)
Så flinke dere har vært:D
Jeg har ikke lagt meg:P straks ferdig på jobb..

Så var det en ny uke :)
Noen med spennende planer for uka? :D
Her begynner junior i barnehage i morgen, så tilvenning er det eneste denne uka blir brukt til.. :)

Hehe, ble til slutt at jeg la fra meg tlf og prøvde å sove... Men ikke lett med disse kynner takene eller modningstakene eller hva enn jeg skal kalle dem... Sto opp for 1 t siden..
Håper dette er med på å gi deg en grei fødsel altså!

Hun drikker jo vann av flasker. Er ikke teknikken det går på
Skjønner. Jeg har hørt om babyer som nekter å drikke melk fra flaske, men tar det fra tutekopp i stedet. Et annet triks jeg har hørt er å ha et teppe som lukter av deg rundt henne når hun skal spise, slik at det føles litt tryggere. Men vet ikke om det funker i praksis, her tok han til slutt Mam og ellers måtte jeg holde meg i nærheten..

Back
Topp