Hmm.. Ja må nok bare fortsette å øve.. Når de er sultne nok så må de jo spise! Forsøkt flere typer flasker eller? Her var det bare Mam som funket.Var ikke hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. Ja må nok bare fortsette å øve.. Når de er sultne nok så må de jo spise! Forsøkt flere typer flasker eller? Her var det bare Mam som funket.Var ikke hjemme![]()
Ganske gæærn jeg ogsåJeg ble klin gæ'ærn..Hadde vel kanskje litt over gjennomsnittet frie tøyler, men hadde ikke behøvd å misbruke det akkurat
![]()
Hehe.. Det hjalp ikke å få frie tøyler heller akkuratGanske gæærn jeg også
Men hadde veldig strenge regler...mulig derfor jeg ble så vill?!![]()
Haha...godt det ble folk av oss til sluttHehe.. Det hjalp ikke å få frie tøyler heller akkurat![]()
Så flinke dere har værtBle visst borte noen timer. Vi har skrudd opp skrivepulten som vi egentlig skulle gjøre på mandag, men så reiste jo samboeren... Men nå er den på plassSå deilig å få den opp og pcen bort fra spusestua
Så har vi planlagt ting på badet. Ikke bare bare med et firkanta lite bad. Men ble til slutt enige om en løsning som også får plass til stellekommoden
Og så har vi slappet av med film og mat
Var jaggu godt å få min kjære hjem
Alle her har vel lagt seg nå eller? For nå er jeg her![]()
Grattis med stilig bildeOg jaggu har jeg fått meg profilbilde i sta også![]()
Ja, vært trist hvis ikkeHaha...godt det ble folk av oss til slutt![]()
Hehe, ble til slutt at jeg la fra meg tlf og prøvde å sove... Men ikke lett med disse kynner takene eller modningstakene eller hva enn jeg skal kalle dem... Sto opp for 1 t siden..Så flinke dere har vært
Jeg har ikke lagt megstraks ferdig på jobb..
TakkGrattis med stilig bildemye koseligere!!
Hun drikker jo vann av flasker. Er ikke teknikken det går påHmm.. Ja må nok bare fortsette å øve.. Når de er sultne nok så må de jo spise! Forsøkt flere typer flasker eller? Her var det bare Mam som funket.
Håper dette er med på å gi deg en grei fødsel altså!Hehe, ble til slutt at jeg la fra meg tlf og prøvde å sove... Men ikke lett med disse kynner takene eller modningstakene eller hva enn jeg skal kalle dem... Sto opp for 1 t siden..
Håper jeg også.. Vonde tak siden i gårHåper dette er med på å gi deg en grei fødsel altså!
Skjønner. Jeg har hørt om babyer som nekter å drikke melk fra flaske, men tar det fra tutekopp i stedet. Et annet triks jeg har hørt er å ha et teppe som lukter av deg rundt henne når hun skal spise, slik at det føles litt tryggere. Men vet ikke om det funker i praksis, her tok han til slutt Mam og ellers måtte jeg holde meg i nærheten..Hun drikker jo vann av flasker. Er ikke teknikken det går på
Tilvenning på gang her og! Første dag i dag, blir spennendeSå var det en ny uke
Noen med spennende planer for uka?
Her begynner junior i barnehage i morgen, så tilvenning er det eneste denne uka blir brukt til..![]()
Sånn at det kanskje er starten....?Håper jeg også.. Vonde tak siden i går
Spennende med barnehagestart! Lykke til!Tilvenning på gang her og! Første dag i dag, blir spennende![]()
Håper du snart er i full sving med fødselHehe, ble til slutt at jeg la fra meg tlf og prøvde å sove... Men ikke lett med disse kynner takene eller modningstakene eller hva enn jeg skal kalle dem... Sto opp for 1 t siden..