Topp 100 - Skravle august

Så var det en ny uke :)
Noen med spennende planer for uka? :D
Her begynner junior i barnehage i morgen, så tilvenning er det eneste denne uka blir brukt til.. :)
Fri idag, negldame i morgen, jobb onsdag, torsdag, fredag:) ikke veldig spennende!
Lykke til med barnehagestart!:D

Fri idag, negldame i morgen, jobb onsdag, torsdag, fredag:) ikke veldig spennende!
Lykke til med barnehagestart!:D
Spennende nok det da, eller? :)
Hvordan pleier du å fikse neglene? :)
Tusen takk! Vi er så utrolig spente på hvordan junior takler det. Han har veldig separasjonsangst, så dette kan jo gå alle veier :o

Skjønner. Jeg har hørt om babyer som nekter å drikke melk fra flaske, men tar det fra tutekopp i stedet. Et annet triks jeg har hørt er å ha et teppe som lukter av deg rundt henne når hun skal spise, slik at det føles litt tryggere. Men vet ikke om det funker i praksis, her tok han til slutt Mam og ellers måtte jeg holde meg i nærheten..
Travelt at hun skal være så vrang:(

Spennende nok det da, eller? :)
Hvordan pleier du å fikse neglene? :)
Tusen takk! Vi er så utrolig spente på hvordan junior takler det. Han har veldig separasjonsangst, så dette kan jo gå alle veier :o
Pleier bare å legge enkel fransk manikyr:) veldig deilig å shine seg litt opp!
Blir spennende for junior dette:) håper det går strålende!

Pleier bare å legge enkel fransk manikyr:) veldig deilig å shine seg litt opp!
Blir spennende for junior dette:) håper det går strålende!
Det enkle er ofte det beste, og gjerne finest også :)
Håper virkelig det. Hvis ikke blir det en utfordring for mamsen og papsen :o

Det er litt sånn, alltid verre for mor enn for barn :p Barna suns jo stort sett det er gøy å være med andre barn :D
Ja satser på det, for hans skyld i det minste ;) selv om han har blitt litt mer sky i det siste, ser etter meg når jeg går og småsutrer litt. Men hylskriker aldri så tror det skal gå fint. (Han har vært litt på barnepass på treningsstudio mens jeg har trent, men da er jeg jo aldri borte mer enn en time.)

Ja satser på det, for hans skyld i det minste ;) selv om han har blitt litt mer sky i det siste, ser etter meg når jeg går og småsutrer litt. Men hylskriker aldri så tror det skal gå fint. (Han har vært litt på barnepass på treningsstudio mens jeg har trent, men da er jeg jo aldri borte mer enn en time.)
Å ja, men da går det nok fint :) her har junior separasjonsangst, og hyler hvis jeg eller Pappaen går ut døra. Har nesten aldri hatt barnevakt til han pga det.. Slitsomt, men satser på at vi får bygget god og grunnleggende tillit i tilvenningsfasen :)

Back
Topp