Mye mer personlig synes jegTakkVar på tide
Har ikke tenkt så mye over det. Men fikk et dytt i ræva da jeg så et innlegg om det
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mer personlig synes jegTakkVar på tide
Har ikke tenkt så mye over det. Men fikk et dytt i ræva da jeg så et innlegg om det
![]()
Fri idag, negldame i morgen, jobb onsdag, torsdag, fredagSå var det en ny uke![]()
Noen med spennende planer for uka?
Her begynner junior i barnehage i morgen, så tilvenning er det eneste denne uka blir brukt til..![]()
Spennende nok det da, eller?Fri idag, negldame i morgen, jobb onsdag, torsdag, fredagikke veldig spennende!
Lykke til med barnehagestart!![]()
Travelt at hun skal være så vrangSkjønner. Jeg har hørt om babyer som nekter å drikke melk fra flaske, men tar det fra tutekopp i stedet. Et annet triks jeg har hørt er å ha et teppe som lukter av deg rundt henne når hun skal spise, slik at det føles litt tryggere. Men vet ikke om det funker i praksis, her tok han til slutt Mam og ellers måtte jeg holde meg i nærheten..
Pleier bare å legge enkel fransk manikyrSpennende nok det da, eller?
Hvordan pleier du å fikse neglene?
Tusen takk! Vi er så utrolig spente på hvordan junior takler det. Han har veldig separasjonsangst, så dette kan jo gå alle veier![]()
Det er santMye mer personlig synes jegog lettere å se hvem man snakker med
![]()
Skjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontrollHåper du snart er i full sving med fødsel![]()
Takk og i like så. Nesten mest spennende for morSpennende med barnehagestart! Lykke til!![]()
Så spennendeSkjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontroll![]()
Lykke til!Skjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontroll![]()
Ja.. De burde kommet med skreddersydd bruksanvisningTravelt at hun skal være så vrang![]()
MhmSå spennende
Gleder meg til oppdatering fra deg!
Det enkle er ofte det beste, og gjerne finest ogsåPleier bare å legge enkel fransk manikyrveldig deilig å shine seg litt opp!
Blir spennende for junior dettehåper det går strålende!
Det er litt sånn, alltid verre for mor enn for barnTakk og i like så. Nesten mest spennende for mor![]()
Ja satser på det, for hans skyld i det minsteDet er litt sånn, alltid verre for mor enn for barnBarna suns jo stort sett det er gøy å være med andre barn
![]()
Oh yes! Faren ba meg lage/ skrive ned en brukermanual på henne til jeg skal bortJa.. De burde kommet med skreddersydd bruksanvisning![]()
Å ja, men da går det nok fintJa satser på det, for hans skyld i det minsteselv om han har blitt litt mer sky i det siste, ser etter meg når jeg går og småsutrer litt. Men hylskriker aldri så tror det skal gå fint. (Han har vært litt på barnepass på treningsstudio mens jeg har trent, men da er jeg jo aldri borte mer enn en time.)
Ja synes det er veldig delikat og fintDet enkle er ofte det beste, og gjerne finest også
Håper virkelig det. Hvis ikke blir det en utfordring for mamsen og papsen![]()
HeheOh yes! Faren ba meg lage/ skrive ned en brukermanual på henne til jeg skal bort![]()
![]()