Føler jeg sliter litt mer denne mnd, men håper jeg klarer detOm man vil holde seg på topp 30 så må man det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg sliter litt mer denne mnd, men håper jeg klarer detOm man vil holde seg på topp 30 så må man det ja
Jeg har troa på at vi begge klarer detFøler jeg sliter litt mer denne mnd, men håper jeg klarer det
Ja, la merke til det.. Prøver å holde et jevnt tempo jeg gjennom hele måneden, men ikke alltid like lett.For dem av oss som ikke hadde den heftige starten lå det mer stress på slutten hvor det var "kampen om å unngå 31. plassen" ganske lenge
Det er det helt klart.Men det er jevnt over roligere her i november
for min del syns jeg at jeg er ganske aktiv nesten for aktiv denne mnd med alt som skjer, vet ikke om det er noe mer dere kan gjøre for å spice opp, men dere lager jo mye tråder ofte noe som ofte hjelperMye roligere skravling denne mnd. Dere begynner vel ikke å bli lei eller?
Noe jeg og moddene kan gjøre for å spice ting opp litt?
Mye roligere skravling denne mnd. Dere begynner vel ikke å bli lei eller?
Det har jeg ogsåJeg har troa på at vi begge klarer det
Ser lovendes ut så langt hvertfallDet har jeg også
Har ikke sjekket lista på en stund, må inn å seSer lovendes ut så langt hvertfall
Ikke lei, synes jeg holder koken greitMye roligere skravling denne mnd. Dere begynner vel ikke å bli lei eller?
Du holder deg vel rolig på toppIkke lei, synes jeg holder koken greit
Merker godt det er roligere, ja..
Prøver å skravle, men mye som skjer med praksis og en liten en som plutselig er blitt veldig mobilMye roligere skravling denne mnd. Dere begynner vel ikke å bli lei eller?
Da har topp 13 passert 1200 innlegg
Jeg har langt igjen til 1200, her jeg ligger på 20+ plass, men jeg er godt over halvveis, og vi er halvveis i mnd, så det anser jeg ikke som problematisk.
Regner med detDet klarer du fint