Ikke i bruk
Forumet er livet
Ojoj, bere 13 dager igjen jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så braOjoj, bere 13 dager igjen jo
Måtte dagene gå fort, det er mye jeg teller ned til sånn i begynnelsen av desember.Ojoj, bere 13 dager igjen jo
Nettopp ferdig med oktober jo
Håper desember går like fort, så jeg kommer over mine 12 uker
Tida går så utrolig fort. Gleder meg til desember daOjoj, bere 13 dager igjen jo
Desembersprell.... Spennende hva du lander på...Woooow, 10 dager igjen!
Skal man finne på noe sprell i desember tro......?
Sprell er gøy *spent*Woooow, 10 dager igjen!
Utrolig lite skravling denne mnd da, så blir jo spennende å se hvordan desember blirWoooow, 10 dager igjen!
Desember er jo jul. Julelunsj, juleavslutning, julebord, juleferie, gaver,husvask, pynting og matlaging, baking og snop. Muligens ikke mest tid til skravling da, for mange er vel desember en travel måned.Utrolig lite skravling denne mnd da, så blir jo spennende å se hvordan desember blir
Usikker.Hva slags sprell ønsker dere dere da?
Usikker.
Hva med små "dagskonkuranser" av et slag? Tenkte et øyeblikk "kalender", men det har jo Bv utenom forumet.
Eller bare masse fine premier som vi bare mååååååå ha, så skravler (noen av oss) uansett hvor travelt vi har det...?
Julekalender har vi utenfor forumet ja. OG i år syntes jeg såklart den er ekstra fin Gled dere!!!
Hva med januarsprell i stedet?Hva slags sprell ønsker dere dere da?
Hva med januarsprell i stedet?