Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er som regel ikke innom før ut på ettermiddagen, så tror ikke jeg er så galeJeg har i alle fall en del forumfrie timer på natta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er som regel ikke innom før ut på ettermiddagen, så tror ikke jeg er så galeJeg har i alle fall en del forumfrie timer på natta...
De 6 øverste har vel allerede nok innlegg allerede denne mnd
Det tror jeg du klarer fintJuhu da er det bare å holde seg oppe
Ja jeg har noen men ikke så mange! Ha haJeg har i alle fall en del forumfrie timer på natta...
Man har da app...Er som regel ikke innom før ut på ettermiddagen, så tror ikke jeg er så gale
Det spørs.De 6 øverste har vel allerede nok innlegg allerede denne mnd
Jeg tenkte bare på kravet for å kunne være med på å vinne premieneDet spørs.
Å sånn ja, men ikke sikker det holder til topp 30 av den grunn. Gjorde jo ikke det forrige mnd.Jeg tenkte bare på kravet for å kunne være med på å vinne premiene
Men det er jevnt over roligere her i novemberÅ sånn ja, men ikke sikker det holder til topp 30 av den grunn. Gjorde jo ikke det forrige mnd.
Veldig mye roligere syns jeg.Men det er jevnt over roligere her i november
Litt dumt, men sånn er det nå. Mange av de jeg skravla med oss okt er sliten. Når de ikke skravler har ikke jeg noen å skravle med, og stille blir detVeldig mye roligere syns jeg.
Ja, merker selv også at det er mye roligere på terminforumet.. Noen gikk vel litt "tom" etter oktober.Litt dumt, men sånn er det nå. Mange av de jeg skravla med oss okt er sliten. Når de ikke skravler har ikke jeg noen å skravle med, og stille blir det
Oktober var jo heftig på en måte. Gøy, men litt styr for en del.Ja, merker selv også at det er mye roligere på terminforumet.. Noen gikk vel litt "tom" etter oktober.
Bruker ikke appen Hater å drive å skrive på telefonen, så er bare inne på dataen når jeg er hjemmeMan har da app...
Ja, det var heftig i starten i alle fallOktober var jo heftig på en måte. Gøy, men litt styr for en del.
Har ikke tid før ettermiddag/kveld her hellerEr som regel ikke innom før ut på ettermiddagen, så tror ikke jeg er så gale
Men virker som det er da det er mest liv, så det går fint Får skravla fra megHar ikke tid før ettermiddag/kveld her heller
Ja, det var heftig i starten i alle fall
Ja, det er nok detMen virker som det er da det er mest liv, så det går fint Får skravla fra meg
Om man vil holde seg på topp 30 så må man det jaJa, det er nok det
Må være effektiv når man titter innom.