ja har heldigvis hatt det men det verste er foran meg nå daDet er klart men du har jo hatt full kontroll på oppgavene til nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja har heldigvis hatt det men det verste er foran meg nå daDet er klart men du har jo hatt full kontroll på oppgavene til nå!
Aktiv siden høsten 2011Har dere vært medlem lenge?
Lykke tilja har heldigvis hatt det men det verste er foran meg nå da
Tusen takkLykke til
Vi skal hjelpe deg gjennom det, vija har heldigvis hatt det men det verste er foran meg nå da
så jeg kan snakke om pensum til deg? forklare de forskjellige mekanismene til kroppen?Vi skal hjelpe deg gjennom det, vi
Du kan ihvertfall prøveså jeg kan snakke om pensum til deg? forklare de forskjellige mekanismene til kroppen?
Ehm ja ! Men ikke halvparten så mye som andre herNoen andre som føler seg avhengig av forumet? He he
Kjenner jeg får litt abstinenser når jeg ikke har vært innom på en stundNoen andre som føler seg avhengig av forumet? He he
Kanskje du må på avvenningKjenner jeg får litt abstinenser når jeg ikke har vært innom på en stund
he he ja er vel lov å prøve ihvertfallDu kan ihvertfall prøve
Spørs om det er der jeg ender oppKanskje du må på avvenning
He he du får legge inn noen forum frie dager i ukaSpørs om det er der jeg ender opp
Men her er jo så KOSELIG!He he du får legge inn noen forum frie dager i uka
El en forum fri time om dagen daMen her er jo så KOSELIG!
Vi får få Tamara til å sørge for at teknikeren tar ned forumet en times tid midt på dagen ? ;PEl en forum fri time om dagen da
Haha Tror jeg har mer enn 1 time forum fri om dagen daEl en forum fri time om dagen da
Haha Tror jeg har mer enn 1 time forum fri om dagen da