Jeg gleder meg jegJanuar er jeg ferdig med allerede. Bare å glede seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg jegJanuar er jeg ferdig med allerede. Bare å glede seg
Høres morsomt ut og siden det ikke er eksamen tid da høres det veldig bra utWoooow, 10 dager igjen!
Skal man finne på noe sprell i desember tro......?
å så spennende!Julekalender har vi utenfor forumet ja. OG i år syntes jeg såklart den er ekstra fin Gled dere!!!
Hva slags sprell ønsker dere dere da?
Folk er så gode å skravle! Ikke sjans å komme på topp 10 en vogn hadde jo virkelig passet godt i premie nå. Flinke damer!
Eksamen ja. Bacheloroppgave, eksamener og mammaperm, ikke så mye tid til skravling da.Høres morsomt ut og siden det ikke er eksamen tid da høres det veldig bra ut
Alt for fort.Si meg, har ikke november gått veldig fort?
Det syns jegWoooow, 10 dager igjen!
Skal man finne på noe sprell i desember tro......?
Snart advendt jo!Alt for fort.
Ikke si det engang. Jeg må ha bacheloroppgaven ferdig til 1. desember. Skulle ønske de resterende dagene i november kunne snegle seg avgårde.Snart advendt jo!
det var da ikke lite du skulle gjort heller daEksamen ja. Bacheloroppgave, eksamener og mammaperm, ikke så mye tid til skravling da.
Oi. Så spennende da. Hva skriver du om? Lykke tilIkke si det engang. Jeg må ha bacheloroppgaven ferdig til 1. desember. Skulle ønske de resterende dagene i november kunne snegle seg avgårde.
Ser slett ikke slik ut, neiSpent på om det blir kamp om topp 30.. Ser ikke slik ut foreløbig.