Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Kan gjerne slenge på enda en jeg. Har en eske fra Storksak i London her! Dere leverer, jeg gir! Er vi størst??? Ja, vi er Babyverden!!!! *Tamara er gira*

Den eska.... åååhhh....... tenk å få se på dem da! Så mange...

Hvor mange innlegg hadde vi i desember tamara? Det var sist det var topp 10 og "krangling" her inne.... Vi skal vel klare 200.000 uten å krangle? :D jeg har troa på oss :)

Den eska.... åååhhh....... tenk å få se på dem da! Så mange...
Den er på kontoret i Stavanger, heldigvis langt utenfor min rekkevidde, ellers hadde jeg tatt de selv! Men jeg har sett den, og stukket ansiktet opi den for å lukte på de deilige veskene. Elsker!!!!

Storksak blir med oss lenge forresten *holder seg for munnen*

• Liker
Reactions: BMC
Den er på kontoret i Stavanger, heldigvis langt utenfor min rekkevidde, ellers hadde jeg tatt de selv! Men jeg har sett den, og stukket ansiktet opi den for å lukte på de deilige veskene. Elsker!!!!

Hadde et bilde i hodet av deg med nesen oppi storksakene før du sa det :p de lukter godt ;)

Uff, ikke meningen å vri hjernen din altså :p Får trekke fra toppen da :D

Hjernen min er skurd merkelig sammen vet du.... uforutsigbarthet er så vanskelig :P

(så hvordan klarte denne hjerna seg gjennom 2,5 år med prøving....?)

Hehe..... ser deg for meg!

Og liker at de er med oss lenge!

Så mye fint! Ser jeg må klare topp 10 i juni ja :P (selv om jeg muligens føder og da sikkert havner langt nede) :p

Ikke så seriøst da.

Men.... 200.000 innlegg i juni.

ACTION! READY, SET, GO!!!

(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)
Nei det er alltid noen som klager over regelbrudd da, men det må de gjerne bare gjøre ;) Regne rmed Tamara tar det på strak arm

Helt klart :D Og det er den premien jeg ønsker meg aller mest i Juni/Juli <3 Men har vært her på BV i 5 år nå, så håper jeg kan klare å vinne meg en premie snart :D

Hadde ikke skadet det

Trenger jo bre 350 for å være med da :)

Hjernen min er skurd merkelig sammen vet du.... uforutsigbarthet er så vanskelig :p

(så hvordan klarte denne hjerna seg gjennom 2,5 år med prøving....?)

2,5 år er lenge. Lenge nok til å bli koko..... max!
Vi prøvde 4 år med første! Var helt grusomt! ble tatt med krise snitt og beskjed om at de hadde skåret så ille i meg at dette barnet ble enebarn. Gravid halvannet år etter. Hold på å dø da han var 5 uker gammel. Gjennopplivet i ambulansehelikopter..... Ille. Prøver og venter. Ingen god følelse å være i det. Men vi damer holder ut! Stor respekt til deg som har kommet gjennom dette. Har heiet på deg lenge, og jubler nå. rart, når man ikke kjenner hverandre. Men vi mammaer og prøvere har ett bånd som ikke syntes.... <3 <3 <3

Det var tøffe historier! Jeg har tross alt bare prøvd. Og feilet. Men mine kommer pent ut, og driver ikke med ambulanser.

Back
Topp