Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Topp_100_forum748x229_forum.jpg

Vinnerene er trukket!!!
Vi gratulerer følgende brukere:

hegedm- du vant DUPLO Min første gård fått mail

Orkidee- du vant DUPLO Min første traktor

MaiMamma2015- du vant Swimfin i valgfri farge

nuttakanutta- du vant PUJ flyte portabelt badekar

1+1- du vant PUJ hug håndkle med vinger

Junibarn84- du vant Emaljekrus og bolle, valgfritt Snorkfrøken eller Mummi

Hope91- du vant personlig dørskilt fått mail

a87- du vant organicKidzTM tåteflaske fått mail


Daim- du vant pysj fra Lilleba fått mail

All song- du vant Våtdrakt - "Shortie" og badesko i valgfri farge og størrelse fått mail

Klatremus Lillemann- du vant Barnevader i valgfri farge og størrelse

Cosacita- du vant Boob Sports-BH «Fast food» str M fått mail

junibaby15- du vant
Valgfritt plagg fra Esencia 0-10 år, verdi inntil 899,- fått mail

Undomiel- du vant Storksak Kate patent White fått mail

Gratulerer til alle!! :)

Alle vinnere MÅ sende en epost til Tamara. Adressen er tamara.nygaard@sandviks.com

Merk eposten med hva du vant og hvilken mnd. Eks: Barnevader-juni.
Skriv også ditt brukernavn, navn og adresse i eposten.


Vi gjør også oppmerksom på at på grunn av ferieavvikling både hos oss og hos premieleverandørene, så kan det ta noe ekstra tid å få premiene tilsendt. Vi ber om forståelse for dette :)


Hva er Topp 100?

Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.

Har du skravlet nok til å allerede ha en plassering på Topp 100 juni?


Alle som skriver over 2500 innlegg, og er over plass nummer 10 er med i trekning av følgende premier:

Storksak Kate Patent White

Kate patent chalk_with acc.jpg
Storksak Kate er en fasjonabel stelleveske for mammaer som vil ha det lille ekstra, perfekt for alle sakene til babyen og deg selv.
Premien er levert av Storksak og har en verdi på 1399 kr.


Valgfritt plagg fra Esencia 0-10 år, verdi inntil 899,-
3214 AW-ice blue.jpg 2914 AW-ecru-red.jpg

Vår butikk er fylt med klær av kjent opphav og vi støtter ikke opp om store merker der vi ikke kan spore produksjonen. Vi er kresne i innkjøpsprosessen og stiller høye krav til mykhet, naturmaterialer, knapper og stoffkvaliteter. Vi har barneklær fra over 40 merker, i hovedsak nordiske merker som Esencia, FUB, Mole, CeLaVi, Duns, Krutter, Mini Rodini, MarMar, Serendipity og Ubang.
Premien er levert av Armer og Ben og har en verdi på 899 kr


Alle som skriver over 1500 innlegg, og er over plass nummer 25 er med i trekning av følgende premier:


Boob Sports-BH «Fast food» str M

ammebh.jpg
Boob fyller 15 år og feirer det med en nyhet for aktive mødre.
“ Vår sport-BH, “Fast Food”, er et resultat av stor etterspørsel fra kundene våre. I dag går et aktivt liv hånd i hånd med baby og amming. Raske turer eller trening sammen med babyen krever bra og riktig støtte og smidig ammefunksjon, i samme plagg. Vi har lagt mye tid på utviklingen av materiale og passform og har arbeidet nært målgruppen med tester, og vi er stolte av å presentere et produkt som gir ammende mødre det beste av to verdener”, sier Mia Seipel, daglig leder og kreativ sjef på Boob.
Premien er levert av BoobDesign og har en verdi på 599 kr


Barnevader i valgfri farge og størrelse
Barnevader.jpg
Barnevaderen as er et lite familiedrevet firma som har
utviklet den geniale Barnevaderen; den ultimate regnbuksen for barn som
elsker å leke ute i søledammene i all slags vær.
Premien er levert av Barnevaderen og har en verdi på 550 kr


Våtdrakt - "Shortie" og badesko i valgfri farge og størrelse
tørrebarn.jpg
Nettbutikken tørrebarn.no drives av
enkeltmannsforetaket Quo Vadis v/Grethe Marie Belboe og er et lite
familiedrevet firma som drives fra "kjøkkenbenken" hjemmefra. ;)
Premien er levert av Tørrebarn og har en verdi på 550 kr


Alle som skriver over 700 innlegg og er over plass nummer 35 er med i trekningen av følgende premier:


Valgfri pysj fra Lilleba!
_DSC9978.jpg _DSC1674.jpg

Nattøy og undertøy fra de norske designerne i Lilleba. Mykt, lekkert og nostalgisk rått. Og skjønt å ha på. Klærne i bambusviskose/bomull, som holder huden tørr – er godt for alle, men kan være et ekstra godt valg, hvis man har eksem.
Velg mellom Tuva pysj "Kveldsro" str. 56-98 eller Tuva pysj "Ridder" str. 56-98.
Premien leveres av Lilleba og har en verdi på 495 kr.


organicKidzTM tåteflaske
OrganicKidz juni.jpg

Verdens første tåteflaske i termos til barn
Fin for jobb, reise, restaurantbesøk, bilturer, skogturer, selskaper, barnehage, skole m.m. Vi er begeistret over å være den første til å tilby en tåteflaske i termos til barn!
organicKidz ™ termos tåteflasker gjør reise mye enklere og mer praktisk. Ingen flere bekymringer om å finne varmt vann til å varme flaskene. Kok opp vann på forhånd og fyll riktig mengde på flaske. Passer de fleste brystpumper for direkte fylling og oppbevaring!
Premien er levert av organicKidz, og har en verdi på 359 kr


PERSONLIG DØRSKILT FRA UKEPLAN
Sand.jpg

Ønsk velkommen med et personlig dørskilt med bilder av dine familiemedlemmer eller kun tekst. Du lager ditt eget dørskilt med din design i webbestillingen der du kan velge farger, skrifttyper, symboler osv. Dørskiltet er i pleksiglass. Avstandstykkere/skruer i aluminium som gjør at dørskiltet står litt ut fra veggen følger med.
Premien er levert av Ukeplan.no
Facebookside: https://www.facebook.com/Ukeplan
Verdi 390 kr.


Disse premiene blir trukket blant alle som har over 350 innlegg på topp 100 listen:


Emaljekrus og bolle, valgfritt Snorkfrøken eller Mummi!
snorkfrøken.jpg

Premien er levert av Multitrend og har en verdi på kr 349


PUJ HUG Fantastisk badehåndkle med vinger
PujHug.jpg

HUG er store og myke håndklær. Kommer i en mindre variant, Hug, for babyer og småbarn, og en større variant, Big Hug, for barn mellom to og åtte. All Hugs har anheng, slik at de enkelt kan henge kroker. Alle Hugs har «vinger» som gjør det morsomt for barnet å tørke seg.
Premien er levert av Andemorshop og har en verdi på 399 kr.

PUJ flyte portabelt badekar
PujFlyte.jpg

Flyte er et sammenleggbart baby badekar som er lett å ta på veien. Det tar liten plass når den er sammenslått og lett kan passe inn i en veske. Den har et hull i toppen og er lett å henge på kroken. Den er laget av et materiale som gjør det fint for barnet å bade i.
Premien er levert av Andemorshop og har en verdi på 349 kr

Swimfin i valgfri farge.
SwimFin.jpg

Lær barnet å svømme med SwimFin, svømmehjelpemiddel som også fungerer som en vannleke. SwimFin inspirerer barnets fantasi og lek, og gir større selvtillit i vannet. SwimFin fungerer for alle aldre og evner, fra småbarn til vante svømmere. SwimFin har gjennomgått tester og fungerer for alle aldre, men er mest egnet for barn mellom 15-30 kg.
Premien er levert av Andemorshop og har en verdi på 299 kr

DUPLO Min første traktor og Min første gård
10617_box1_in.JPG 10615_box2_in.JPG

Min første DUPLO serien er utformet for å hjelpe nysgjerrige smårollinger å lære mer om livet på bondegården gjennom lek. Settene inneholder fargerike og dekorative klosser som sørger for fargerik historiefortelling og kunnskap om livet på bondegården. Gårder, traktorer, frukt og dyr finnes intuitivt i mange små barns fantasi gjennom historiene de leser i bøker, ser på TV og hører om i det daglige liv.
Premiene er levert av LEGO og har en verdi på 170 kr per sett. To heldig vinnere får en pakke hver.
 
Last edited:
Så mye fint!

Jeg klarer neppe topp 10 når det er krav om det (Mai har jeg fjerde uten å prøve ) men den veska var lekker!!!
 
Utrolig mange fine premier som vanlig.

Liker konkurranse betingelsene, tror den vil skape mye liv.
Er mange som ikke orker å prøve seg på topp plassene, men tror man vil få dem med på de lavere kravene.

Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på 2.500 og topp 10 selv om vesken er lekker, med en liten en vil jeg rett og slett ikke ha tid til det
 
2500 innlegg? :eek: og over plass nummer 10. Kan like gjerne bare la være å prøve haha :p men dæven for en lekker veske
 
2500 innlegg? :eek: og over plass nummer 10. Kan like gjerne bare la være å prøve haha :p men dæven for en lekker veske
2500 er myyyyyye.
Topp 10 muligens enda vanskeligere, vi får se.
 
Utrolig mange fine premier som vanlig.

Liker konkurranse betingelsene, tror den vil skape mye liv.
Er mange som ikke orker å prøve seg på topp plassene, men tror man vil få dem med på de lavere kravene.

Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på 2.500 og topp 10 selv om vesken er lekker, med en liten en vil jeg rett og slett ikke ha tid til det

Det er jo liv og røre vi er ute etter :) Slappfiskmånden mai går i glemmeboka, nå skal vi kline til :D
 
Utrolig mange fine premier som vanlig.

Liker konkurranse betingelsene, tror den vil skape mye liv.
Er mange som ikke orker å prøve seg på topp plassene, men tror man vil få dem med på de lavere kravene.

Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på 2.500 og topp 10 selv om vesken er lekker, med en liten en vil jeg rett og slett ikke ha tid til det
Tror ikke jeg heller klarer det.

Min lille er inni magen da.
Men gjør at jeg helst sover en time hver dag. Og legger meg i rimelig tid. Lite som tyder på 2500/topp 10 der.

Men vi får se. 2500 klarer jeg om jeg vil. Om det blir nok tråder med liv.

Veska er lekker. Pysj og. Flaske vil jeg gjerne ha. Den svømmefinnen og våtdrakt. Duplo evt, selv om jeg ikke har noen i alder til det akkurat nå
 
Er det 2500 innlegg samlet med de du har fra før eller er det sånn på en mnd? :p på en mnd blir det jo 80 innlegg om dagen jo
Det er på en mnd ja. Starter i morgen.

Jeg har jo 34000 allerde, ville vært dårlig gjort om de talte med...
 
Tror ikke jeg heller klarer det.

Min lille er inni magen da.
Men gjør at jeg helst sover en time hver dag. Og legger meg i rimelig tid. Lite som tyder på 2500/topp 10 der.

Men vi får se. 2500 klarer jeg om jeg vil. Om det blir nok tråder med liv.

Veska er lekker. Pysj og. Flaske vil jeg gjerne ha. Den svømmefinnen og våtdrakt. Duplo evt, selv om jeg ikke har noen i alder til det akkurat nå
De flaskene er råfine. Jeg har to mat termoser til mine barn fra organic Kidz. Kjempekjekke og lekkre!
 
De flaskene er råfine. Jeg har to mat termoser til mine barn fra organic Kidz. Kjempekjekke og lekkre!
Eneste et at jeg har to unger som aldri har drukket av flaske reelt sett. Vi peøvde jo, eldste tok en gang...

Mattermos hadde vi trolig har mer nytte av. Men det er jo mulig denne her er annerledes. Dog får ikke mine flaske til vanlig, så vi trenger sikkert ikke en sånn, noen som bruker du bør heller få vinne dem
 
Back
Topp