Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Lite spørsmål til konkurranse formen, med "og er over plass nummer 10" mener dere da på plass 9 og over, eller plass 10 og over?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Ønsker meg dørskilt (ingen blir vel overrasket av d?), duplo, mummisett, håndduk, pysj, flaskene :) Alt er fint da, så vil gjerne vinne alt :p
 
Er d sånn at om du er på 1. Plass så er du med i trekningen om premiene man må være over plass 35 på og? Eller vinner man bare innenfor den bolken man befinner seg?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Oh la la, nice !!

2500, tjaaa...think not...men 1500 maybe baby:D
Du Tamara er du snill og gjør meg en tjeneste?:rolleyes:
 
Som vanlig super masse fint:)
Kunne tenkt meg badevaderen jeg.
 
Så mange fine premier :)
Jeg har skravlet så lite i det siste at jeg har nok ingen mulighet til å vinne noe :p
 
Fine premier!!
Dette kan bli gøy :D
Håper jeg klarer å henge med!
 
Herregud, nå rota jeg her! Trodde først at det var de med over 2500 og over plass 10 som var med i trekningen av alle premiene! Nå var det like før jeg ble sur og ville boikotte hele babyverden! :p Uff, skylder på ammetåken. :p

Kjempefine premier! :)
Har mest lyst på bh, pysj og Mummi. :)
 
Supre premier som vanlig! Og spennende vri i juni ^-^
 
Så mange fine premier :)
Jeg har skravlet så lite i det siste at jeg har nok ingen mulighet til å vinne noe :p
:)
Det er jo bre å begynne nå, juni begynner først i morgen
 
Herregud, nå rota jeg her! Trodde først at det var de med over 2500 og over plass 10 som var med i trekningen av alle premiene! Nå var det like før jeg ble sur og ville boikotte hele babyverden! :p Uff, skylder på ammetåken. :p

Kjempefine premier! :)
Har mest lyst på bh, pysj og Mummi. :)
Haha, det hadde tatt seg ut :p hadde vel endt opp med krig her inne :p
 
Så mye fiiint ☺
 
Back
Topp