Kan gjerne slenge på enda en jeg. Har en eske fra Storksak i London her! Dere leverer, jeg gir! Er vi størst??? Ja, vi er Babyverden!!!! *Tamara er gira*
Den eska.... åååhhh....... tenk å få se på dem da! Så mange...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan gjerne slenge på enda en jeg. Har en eske fra Storksak i London her! Dere leverer, jeg gir! Er vi størst??? Ja, vi er Babyverden!!!! *Tamara er gira*
Vi får prøve å holde oss innenfor og ikke være så kranglete av oss![]()
Uff, ikke meningen å vri hjernen din altsåUforutsigbar!
Hvordan kan i all verden en tallnerd takle DET slikom???
Den er på kontoret i Stavanger, heldigvis langt utenfor min rekkevidde, ellers hadde jeg tatt de selv! Men jeg har sett den, og stukket ansiktet opi den for å lukte på de deilige veskene. Elsker!!!!Den eska.... åååhhh....... tenk å få se på dem da! Så mange...
Hadde et bilde i hodet av deg med nesen oppi storksakene før du sa detDen er på kontoret i Stavanger, heldigvis langt utenfor min rekkevidde, ellers hadde jeg tatt de selv! Men jeg har sett den, og stukket ansiktet opi den for å lukte på de deilige veskene. Elsker!!!!
Storksak blir med oss lenge forresten *holder seg for munnen*
Uff, ikke meningen å vri hjernen din altsåFår trekke fra toppen da
![]()
Den er på kontoret i Stavanger, heldigvis langt utenfor min rekkevidde, ellers hadde jeg tatt de selv! Men jeg har sett den, og stukket ansiktet opi den for å lukte på de deilige veskene. Elsker!!!!
Storksak blir med oss lenge forresten *holder seg for munnen*
Så mye fint! Ser jeg må klare topp 10 i juni ja(selv om jeg muligens føder og da sikkert havner langt nede)
![]()
Helt klartFøde er største premien
Nei det er alltid noen som klager over regelbrudd da, men det må de gjerne bare gjøreIkke så seriøst da.
Men.... 200.000 innlegg i juni.
ACTION! READY, SET, GO!!!
(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)
Helt klartOg det er den premien jeg ønsker meg aller mest i Juni/Juli <3 Men har vært her på BV i 5 år nå, så håper jeg kan klare å vinne meg en premie snart
![]()
I do!!!Nei det er alltid noen som klager over regelbrudd da, men det må de gjerne bare gjøreRegne rmed Tamara tar det på strak arm
Ja, og det målet skal jeg nok klareHadde ikke skadet det
Trenger jo bre 350 for å være med da![]()
Hjernen min er skurd merkelig sammen vet du.... uforutsigbarthet er så vanskelig
(så hvordan klarte denne hjerna seg gjennom 2,5 år med prøving....?)
Å prøve er ikke å kjimse av. Tar hardt på psyken! Du har min støtte og heiarop fra sidelinjen!Det var tøffe historier! Jeg har tross alt bare prøvd. Og feilet. Men mine kommer pent ut, og driver ikke med ambulanser.