stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Hahaha, henger meg på den!Ok, så bra daDa ønsker jeg du flytter stellevesken ned til krav om 1500innlegg
haha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, henger meg på den!Ok, så bra daDa ønsker jeg du flytter stellevesken ned til krav om 1500innlegg
haha
![]()
Da er den avklart
Og den som er plass 8 med 2600 innlegg er ovså over 1500 og plass 25, med på dem også, eller er de for dem fra 11-25?
Vi må ha alt med t-skje vet du![]()
Ok, så bra daDa ønsker jeg du flytter stellevesken ned til krav om 1500innlegg
haha
![]()
Hahaha, henger meg på den!
Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne en gang. Den veska er så lekker at den må dere jammen jobbe hardt for.
Er såvidt jeg ikke tar den selv!!![]()
Det varierer. Noen ganger fra bunnen, noen ganger fra topp. Gjør alt jeg kan for at det skal bli jevnest mulig og mest mulig rettferdig..Og skal jeg da være skiiiiiiiikkleig detaljfokusert og spørre.... hehe... trekker du ovenfra, ja? Først topp 10, så de neste?
Hehe, alt jeg lurer på
Men altså, mest av alt, bre skravle ivei. Det var MYYYYE lekkert her!
Ja, den gruser ebayveska mi, for å si det sånnKunne ikke falle meg inn i halvsøvne en gang. Den veska er så lekker at den må dere jammen jobbe hardt for.
Er såvidt jeg ikke tar den selv!!![]()
Det varierer. Noen ganger fra bunnen, noen ganger fra topp. Gjør alt jeg kan for at det skal bli jevnest mulig og mest mulig rettferdig..
Hvorfor det?Du ber om trøbbel....
Hvorfor det?
I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.
Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.
Ikke så seriøst da.
Men.... 200.000 innlegg i juni.
ACTION! READY, SET, GO!!!
(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)
Oppdaterer du oss av og til på hvor mye vi har skrevet, evt forteller meg hvordan jeg kan sjekke ?
Tallnerd, remember?
Vi får prøve å holde oss innenfor og ikke være så kranglete av ossIkke så seriøst da.
Men.... 200.000 innlegg i juni.
ACTION! READY, SET, GO!!!
(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)