Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Da er den avklart

Og den som er plass 8 med 2600 innlegg er ovså over 1500 og plass 25, med på dem også, eller er de for dem fra 11-25?

Vi må ha alt med t-skje vet du ;)

Flott at du spørr. Har du nådd kravet for den høyeste "bolken" så kan du vinne i alle "bolker"...
Har du kun nådd den nederste så kan du kun vinne de nederste premiene. Om det ligger en på 2 plass så kan denne vinne f.eks Lego.
Men man kan kun vinne en premie hver.
Er en maskin som trekker. Vinner du en ting så er du ikke med på de neste trekkningene.

Og skal jeg da være skiiiiiiiikkleig detaljfokusert og spørre.... hehe... trekker du ovenfra, ja? Først topp 10, så de neste?

Hehe, alt jeg lurer på

Men altså, mest av alt, bre skravle ivei. Det var MYYYYE lekkert her!

Kunne ikke falle meg inn i halvsøvne en gang. Den veska er så lekker at den må dere jammen jobbe hardt for.
Er såvidt jeg ikke tar den selv!! :D

Haha, okei da:P Ser egentlig den altså...men lov å prøve seg...for 2500 kan bli mye...men vi får sjååå:D

Og skal jeg da være skiiiiiiiikkleig detaljfokusert og spørre.... hehe... trekker du ovenfra, ja? Først topp 10, så de neste?

Hehe, alt jeg lurer på

Men altså, mest av alt, bre skravle ivei. Det var MYYYYE lekkert her!
Det varierer. Noen ganger fra bunnen, noen ganger fra topp. Gjør alt jeg kan for at det skal bli jevnest mulig og mest mulig rettferdig..

Har aldri brydd meg om disse topp 100 konkurransene, men nå som jeg og skal bli mamma er det veldig gøy:) syns det er kjempemye fint! 2500 er nok ikke overkommelig da jeg på 1 år har ca. 400 :)

Det varierer. Noen ganger fra bunnen, noen ganger fra topp. Gjør alt jeg kan for at det skal bli jevnest mulig og mest mulig rettferdig..

Uforutsigbar!

Hvordan kan i all verden en tallnerd takle DET slikom???

Du ber om trøbbel....

Game ON!!

Ikke så seriøst da.

Men.... 200.000 innlegg i juni.

ACTION! READY, SET, GO!!!

(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)

I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.

Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.

Oppdaterer du oss av og til på hvor mye vi har skrevet, evt forteller meg hvordan jeg kan sjekke ?

Tallnerd, remember?

Ikke så seriøst da.

(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)

Kan gjerne slenge på enda en jeg. Har en eske fra Storksak fra London her! Dere leverer, jeg gir! Er vi størst??? Ja, vi er Babyverden!!!! *Tamara er gira*

Last edited:
Ikke så seriøst da.

Vi får prøve å holde oss innenfor og ikke være så kranglete av oss :)

Back
Topp