Hehe, det synes jeg du skalgjøreOioioi, kanskje jeg skal kjøpe matchende til mor og prinsen, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det synes jeg du skalgjøreOioioi, kanskje jeg skal kjøpe matchende til mor og prinsen, da
Bortsett fra at jeg aller helst sover uten Men fin å ha på kvelden og morgenen, daHehe, det synes jeg du skalgjøre
Haha gjorde det samme når jeg jobba i Bhg
Okei burde greie detKomme på topp 100 for å være med i trekningen og 1500 for enkelte av premiene.
det er jo sånn det blir det daDet gjorde jeg også, gærne folk
Skal aldri si aldri. ;-)Tenkte; "oi det hadde jo vært artig." Men så så jeg antallet på de på topp, og innså at jeg kanskje er litt for lat på å skrive til å nå opp
Hehe, ja vi får seSkal aldri si aldri. ;-)
Er mange dager å gjøre det på ;-)
Ok for det første er jeg veldig glad i babyverden!Jeg skjønner at du ønsker det. Men nå heter vi BABYverden, og vårt hovedfokus er på prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Det er ikke lett å få tak i premier til større barn, når det ikke heller er vår hovedmålgruppe Men jeg prøver
Jada, detta fikser vi sammenOkei burde greie det
Men færre enn de andre månedeneSkal aldri si aldri. ;-)
Er mange dager å gjøre det på ;-)
Hvis folk vil oppnå 1500 innlegg så er det 54 innlegg til dagen bare et lite tips til de som ønsker å prøve er lettere å oppnå hvis en gjør det slik enn hvis en plutselig i slutten ser en har masse innlegg igjen
Og nå har du sjansen klin til!Jeg har hatt lyst på den pysjen i månedsvis.
Og nå har du sjansen klin til!