Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Jeg elsker den stellevesken. Den er helt utrolig fin. Sto mellom den og Elizabeth, men siden Elizabeth er litt større så ble det den. Så det hadde jo vært supert å vinne denne da :-)

Tenkte; "oi det hadde jo vært artig." Men så så jeg antallet på de på topp, og innså at jeg kanskje er litt for lat på å skrive til å nå opp :p

Pysjene var fine :-)

Mange flotte premier som alltid :-)

Jeg skjønner at du ønsker det. Men nå heter vi BABYverden, og vårt hovedfokus er på prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Det er ikke lett å få tak i premier til større barn, når det ikke heller er vår hovedmålgruppe ;) Men jeg prøver :)
Ok for det første er jeg veldig glad i babyverden!

MEN jeg vil nevne noe som du da tydeligvis har glemt!
Går man inn på familieverden.no og forum så kommer man inn hit! På familieverden er det mange artikler om da litt eldre barn enn to år som da de fleste premiene er til her inne ikke er til!
Unnskyld men jeg syns svaret ditt var lite gjennomtenkt og virket arrogant! Spesielt siden dette er da forumet til babyverden.no OG familieverden.no

Last edited:
Hvis folk vil oppnå 1500 innlegg så er det 54 innlegg til dagen;) bare et lite tips til de som ønsker å prøve:) er lettere å oppnå hvis en gjør det slik enn hvis en plutselig i slutten ser en har masse innlegg igjen:p

Hvis folk vil oppnå 1500 innlegg så er det 54 innlegg til dagen;) bare et lite tips til de som ønsker å prøve:) er lettere å oppnå hvis en gjør det slik enn hvis en plutselig i slutten ser en har masse innlegg igjen:p

Det har jeg hverken tid eller ork til! :P

Back
Topp