farlig å ha min jobb i min situasjon hahahahaHaha, den ser jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
farlig å ha min jobb i min situasjon hahahahaHaha, den ser jeg!
Ja, min seksåring har de vottene og ville gjerne hatt lua.Luen og vottene er jo for større barn også og så i tillegg er det en fin veske til oss mødrene og vinner du stellevesken så er den ypperlig som weekendbag eller ligende
Får håpe du vinner noe denne mnd bare å skravleJa, min seksåring har de vottene og ville gjerne hatt lua.
Bare jobb du, trenger en pause herifra innimellomdet skal jeg!
Håper bare ikke vi har fått inn mer klær til new born gutt.. da er jeg fu****ed!!
Jeg jobber i barnehage, når jeg ser noen barn har fint tøy går jeg i nakken på dem for å se hvor det er kjøpt haha!farlig å ha min jobb i min situasjon hahahaha
Klarer nok fint å holde deg på listen bare å være innom litt hver dag ja Mirell er jo suveren!Alt vil jeg vinne denne mnd.
Jeg begynner jo mnd på listen men dere som har over 400 innlegg alt, tar av meg hatten for dere!!!
Greide 1000 i januar, så da er vel ikke 1500 uoverkommelig. Spent på om jeg greier å holde meg like aktiv denne mnd. Januar var første gang jeg kom på listenKlarer nok fint å holde deg på listen bare å være innom litt hver dag ja Mirell er jo suveren!
Jeg skjønner at du ønsker det. Men nå heter vi BABYverden, og vårt hovedfokus er på prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Det er ikke lett å få tak i premier til større barn, når det ikke heller er vår hovedmålgruppe Men jeg prøver
Alt er mulig 1500 er ikke veldig mye hvis en deler det på dageneGreide 1000 i januar, så da er vel ikke 1500 uoverkommelig. Spent på om jeg greier å holde meg like aktiv denne mnd. Januar var første gang jeg kom på listen
Ja jeg vil også ha pysj! men den går bare til str 80Mange fine premier.
Jeg kunne tenke meg pysj, lue og votter. Og så selvfølgelig Storksak'en, men det kan jeg nok bare glemme
Ja jeg vil også ha pysj! men den går bare til str 80
Ja ihvertfall det der står her over.. Ja kan fint gis i gave eller beholde til neste barnGjør den Min bruker 74/80 nå, så da er det ikke lenge den kan brukes.
Kan jo gis bort til gave da selvfølgelig.
Votter og lue, veske,og stellevesken?Jeg må si meg enig med Kengu.
Skjønner at det ikke er målgruppen, men for meg som straks har en ettåring er det ikke mange premiene som er så aktuelle.
Votter og lue, veske,og stellevesken?
Mine er 4 og 6, men jeg prøver jo på en til da. Pysj og bleier ønsker jeg til den.
Du og jaJeg jobber i barnehage, når jeg ser noen barn har fint tøy går jeg i nakken på dem for å se hvor det er kjøpt haha!