Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Luen og vottene er jo for større barn også;) og så i tillegg er det en fin veske til oss mødrene:) og vinner du stellevesken så er den ypperlig som weekendbag eller ligende:D
Ja, min seksåring har de vottene og ville gjerne hatt lua.

Alt vil jeg vinne denne mnd.

Jeg begynner jo mnd på listen :-) men dere som har over 400 innlegg alt, tar av meg hatten for dere!!!

Mange fine premier.

Jeg kunne tenke meg pysj, lue og votter. Og så selvfølgelig Storksak'en, men det kan jeg nok bare glemme :P

Jeg skjønner at du ønsker det. Men nå heter vi BABYverden, og vårt hovedfokus er på prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Det er ikke lett å få tak i premier til større barn, når det ikke heller er vår hovedmålgruppe ;) Men jeg prøver :)

Jeg må si meg enig med Kengu.
Skjønner at det ikke er målgruppen, men for meg som straks har en ettåring er det ikke mange premiene som er så aktuelle.

Greide 1000 i januar, så da er vel ikke 1500 uoverkommelig. Spent på om jeg greier å holde meg like aktiv denne mnd. Januar var første gang jeg kom på listen :-)
Alt er mulig:) 1500 er ikke veldig mye hvis en deler det på dagene:)

Ja jeg vil også ha pysj!:) men den går bare til str 80:(

Gjør den :( Min bruker 74/80 nå, så da er det ikke lenge den kan brukes.
Kan jo gis bort til gave da selvfølgelig.

Jeg må si meg enig med Kengu.
Skjønner at det ikke er målgruppen, men for meg som straks har en ettåring er det ikke mange premiene som er så aktuelle.
Votter og lue, veske,og stellevesken?

Mine er 4 og 6, men jeg prøver jo på en til da. Pysj og bleier ønsker jeg til den.

Stelleveske og flexi crib :D Denne gangen skal jeg vinne ;)

Votter og lue, veske,og stellevesken?

Mine er 4 og 6, men jeg prøver jo på en til da. Pysj og bleier ønsker jeg til den.

Votter og lue til henne, og vesken til meg. Stellevesken er egentlig ikke så aktuell lengre den heller, bruker nesten aldri den jeg har nå som hun er blitt så stor.
Men det blir forhåpentligvis en til ettervert her også, og da er jo alle premiene aktuelle igjen ;)

Back
Topp