Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kan jo brukes som veske, ikke bare til baby, men til mor.Votter og lue til henne, og vesken til meg. Stellevesken er egentlig ikke så aktuell lengre den heller, bruker nesten aldri den jeg har nå som hun er blitt så stor.
Men det blir forhåpentligvis en til ettervert her også, og da er jo alle premiene aktuelle igjen
Nå er det din sin turJippi, vugge denne måneden også
Får prøve igjen siden jeg ikke vant den sist
Ja, det kan det godt væreNå er det din sin tur
Haha gjorde det samme når jeg jobba i BhgJeg jobber i barnehage, når jeg ser noen barn har fint tøy går jeg i nakken på dem for å se hvor det er kjøpt haha!
Haha, godt vi er fler veldig kjekk jobbDu og ja
Kjekk jobb vi har
Luene og vottene er ikke for veldig store barn neiLuen og vottene er jo for større barn også og så i tillegg er det en fin veske til oss mødrene og vinner du stellevesken så er den ypperlig som weekendbag eller ligende
Spørs om det går.Bare jobb du, trenger en pause herifra innimellom
Det gjorde jeg også, gærne folkHaha gjorde det samme når jeg jobba i Bhg
Som sagt, min seksåring har dem.Luene og vottene er ikke for veldig store barn nei
Er jo til 3+
Ja det er jo fitn det, min har ikke passet m i vossatassar sine produkter på minst 2 årSom sagt, min seksåring har dem.
Komme på topp 100 for å være med i trekningen og 1500 for enkelte av premiene.Hva er måla egentlig ?
Pysjamasene er kjempefine, kunne ønske de hadde det til store barn også. utrolig myke og godePysjamasene er fine Ellers må jeg nok gå for 1500 innlegg og stelleveske
Da får vi gå for den Har siklet på dem mange ganger, men aldri fått ut fingeren og kjøpt. Ja, det er jo dumt at de ikke er til større barn også.Pysjamasene er kjempefine, kunne ønske de hadde det til store barn også. utrolig myke og gode
De har til voksne, har vurdert å kjøpe til meg selv nemligDa får vi gå for den Har siklet på dem mange ganger, men aldri fått ut fingeren og kjøpt. Ja, det er jo dumt at de ikke er til større barn også.
Oioioi, kanskje jeg skal kjøpe matchende til mor og prinsen, daDe har til voksne, har vurdert å kjøpe til meg selv nemlig