Får fort 50 innleggDet har jeg hverken tid eller ork til!![]()
![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får fort 50 innleggDet har jeg hverken tid eller ork til!![]()
Får fort 50 innlegg![]()
Hehe kommer an på hvor effektiv en er når en først er inne daNja, mulig det er meg det er noe galt med for jeg har fått litt over 50 innlegg på to dager.Og jeg syns jeg er her inne ganske mye, pluss at jeg er sykmeldt, så kan ikke skylde på jobb heller.
Hehe kommer an på hvor effektiv en er når en først er inne da![]()
Ja det er santOg hvor mye pjatt du er villig til å skrive.![]()
Ikke jeg heller egentlig ...Men man må jo prøveJeg venter fortsatt på å få en premie i det hele tatt.Jeg har ikke flaksen med meg i slike lotterier.
![]()
Jeg venter fortsatt på å få en premie i det hele tatt.Jeg har ikke flaksen med meg i slike lotterier.
![]()
Ja det er santkommer an på hvor mye du har lyst til å vinne
![]()
Ikke jeg heller egentlig ...Men man må jo prøve![]()
Plutselig slår flaksen til![]()
JeppJada, detta fikser vi sammen![]()
Synes topp 30 er mer krevende.Det hadde vært artigere å hatt en topp 30 som det har vært noen ganger før. Det er et mer realistisk mål for meg.![]()
Synes topp 30 er mer krevende.
Hehe får håpe detkommer i mars daDet blir litt knuffing om plassen, ja, men det passer meg bedre.![]()
Ikke jeg heller egentlig ...Men man må jo prøve![]()
Neida, bare å skravle i veiTenkte; "oi det hadde jo vært artig." Men så så jeg antallet på de på topp, og innså at jeg kanskje er litt for lat på å skrive til å nå opp![]()