Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du bare å skravle i vei det vettuMange fine premier denne måneden skal jeg klare 1500, for ønsker meg veldig den stelleveska lekker
Er i gang, men ikke like langt som deg da hahaDet klarer du bare å skravle i vei det vettu
Luen og vottene er jo for større barn også og så i tillegg er det en fin veske til oss mødrene og vinner du stellevesken så er den ypperlig som weekendbag eller ligendeMange fine premier, men kunne ønske det var noe for oss med større barn også.
hehe nei nei.. men det tar du fort igjen reiser snart på jobb og da er jeg ikke hjemme før nærmere 21:30 i kveldEr i gang, men ikke like langt som deg da haha
Fine de.. kunne tenke meg å prøve de selv1500 er overkommelig.
Og jeg har atter en gang lyst på bleiene
Ok.Jeg skjønner at du ønsker det. Men nå heter vi BABYverden, og vårt hovedfokus er på prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Det er ikke lett å få tak i premier til større barn, når det ikke heller er vår hovedmålgruppe Men jeg prøver
Haha, får prøve å skravle mens du er på jobb da du får kose deg på jobbhehe nei nei.. men det tar du fort igjen reiser snart på jobb og da er jeg ikke hjemme før nærmere 21:30 i kveld
det skal jeg!Haha, får prøve å skravle mens du er på jobb da du får kose deg på jobb
Ja denne gangen var det faktisk noe til eldre ogsåLuen og vottene er jo for større barn også og så i tillegg er det en fin veske til oss mødrene og vinner du stellevesken så er den ypperlig som weekendbag eller ligende
Oooog lue og votter er alltid knallÅåå har siklet på den pysjen leeenge
Ja det var veldig kjekt mi er bare 1 år men går jo under "eldre" når det gjelder premiene heheJa denne gangen var det faktisk noe til eldre også
Haha, den ser jeg!det skal jeg!
Håper bare ikke vi har fått inn mer klær til new born gutt.. da er jeg fu****ed!!
Hihi, ja de blir fort eldre ;-)Ja det var veldig kjekt mi er bare 1 år men går jo under "eldre" når det gjelder premiene hehe
Ja desverre er ikke babyen min lenger nå håper det fortsetter å være en liten ting til de eldre også da er jo kjekt for oss med større barn å føle at vi blir "tatt vare på" ogsåHihi, ja de blir fort eldre ;-)
Mine er 2.5 og snart 6