Håper han har det jaJa det må du Kanskje till og med lille prinsen har kommet da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han har det jaJa det må du Kanskje till og med lille prinsen har kommet da
Det hadde hvert koselig. Is på brygga eller noHåper han har det ja
Vi kan leie ei stor hytte...med boblebadjepp!
Må snart leie lokale tror jeg
Jeg vet om en bare 5 min unna huset vårt som har stampVi kan leie ei stor hytte...med boblebad
Ja, det hørtes helt perfekt ut spør du megDet hadde hvert koselig. Is på brygga eller no
Ellers så er det veldig fint leke område i parken rett ved den kafeen vi satt påJa, det hørtes helt perfekt ut spør du meg
Er det? Hm det så jeg faktisk ikkeEllers så er det veldig fint leke område i parken rett ved den kafeen vi satt på
Litt for "husflid" for min smakHva syntes dere om Butterfly veskene ???
Nei men da har du jo litt å utforske neste gangEr det? Hm det så jeg faktisk ikke
Yay Bare å bookeJeg vet om en bare 5 min unna huset vårt som har stamp
HEHE! BV pysjparty!! alle er velkommene!Yay Bare å booke
Det hadde vært så utrolig kjektHEHE! BV pysjparty!! alle er velkommene!
hadde hvert kjempe morro!Det hadde vært så utrolig kjekt
Synes vi skal gjøre alvor ut av det her før både du, Hope og m&m mini sitter der med små og ikke kanhadde hvert kjempe morro!
hehe For Hope sin del må vi i så fall gjøre det snart.... hun har termin i slutten aprilSynes vi skal gjøre alvor ut av det her før både du, Hope og m&m mini sitter der med små og ikke kan
Ingen tid å miste! Jeg er klar jeg altsåhehe For Hope sin del må vi i så fall gjøre det snart.... hun har termin i slutten april
Så braIngen tid å miste! Jeg er klar jeg altså
hahaha virkelig... har bare gått å ventet på at du skulle joine oss jegOver 2000, jeg er i sjokk
verre med meg som akkurat rundet totalen av 10 000 innlegg hahahaOver 2000, jeg er i sjokk