hehehehe skjønner deg veldig godt jeg!Vil jo ha den selv om jeg er ferdig å være gravid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehehehe skjønner deg veldig godt jeg!Vil jo ha den selv om jeg er ferdig å være gravid da
Count me in!!HEHE! BV pysjparty!! alle er velkommene!
Meg meg meg megCount me in!!
Count me in!!
Hehe. Kanskje vi virkelig må gjøre alvor av detteMeg meg meg meg
GratulererHurra, da har jeg sneket meg inn på topplista
GratulererHurra, da har jeg sneket meg inn på topplista
Gratulerer
Ja det er sant Men det hjelper å være på skravletrådene ogsåHaha, lå noen titalls poster under nr 100, så skulle ikke såååå mye til. Da var det ingen unnskyldning for å ikke la være. Lettere når jeg er inne på terminforum.
Ja det er sant Men det hjelper å være på skravletrådene også
trening gjør mester. bruker du appen eller pc?Jo, men jeg synes det er vanskelig å henge med der, høyt tempo midt på dagen. Men når jeg er ledig har folk lagt seg
trening gjør mester. bruker du appen eller pc?
jeg synes det.App har det noe å si?
jeg synes det.
Jeg klarerer lettere å henge med når jeg sitter med laptopen
Men søsteren min synes appen er best
hehe ja Men det kommer jo an på hva man foretrekkerJeg er enig med søstra di. Kan snike opp mobilen i skjul mens folk er rundt, er det er det stortsett. Men ser at det er lettere å henge med på pc med større skjerm og flere poster synlig samtidig.
hehe ja Men det kommer jo an på hva man foretrekker
Nei men det gjør jo jeg også. Men ikke når jeg er hjemme på kvelden f.eks.. Eller akkurat nå..Bruker appen på kollektivtransport og andre ledige stunder ila dagen. Kunne ikke gjort det med pc.
Nei men det gjør jo jeg også. Men ikke når jeg er hjemme på kvelden f.eks.. Eller akkurat nå..
Vesla er langt fordypt i play doh og art attack.
Jeg ligger på sofaen med laptopen på fanget
ja men vi lager den selv her hjemme. Hun har en plastkniv fra ikea. en plastkjevle jeg har kjøpt på butikken samt plast utstikkere som jeg finner litt over alt.Sånn sett. Er møkklei av pc-skjermer når jeg er ferdig på jobb så deilig å slippe.
Var det play doh som hadde ekstrautstyr som så ut som manne-utstyr?