Det er stadig flere som har lyst Vet ikke hvor mange som har sagt det nå
At de kan ha det?
Men da vil jeg bare være gjest
Ikke giddet lese alle innleggene jeg vettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er stadig flere som har lyst Vet ikke hvor mange som har sagt det nå
hahaha. Vi har vel hvert inne på å leie ei hytteAt de kan ha det?
Men da vil jeg bare være gjest
Ikke giddet lese alle innleggene jeg vettu
Har vært dårlig med innlegg siste dagene hehe men ja er jo fullt mulig endaSer vel sånn ut iallefallOm du ikke vips slutter skravle da
Ikke dumt det da! Hvor skal den være da?hahaha. Vi har vel hvert inne på å leie ei hytte
Nei det vet vi jo ikke da hahahahhaIkke dumt det da! Hvor skal den være da?
Mhm, så ja. Er jo bare du selv som må skrive så går det joHar vært dårlig med innlegg siste dagene hehe men ja er jo fullt mulig enda
Haha, må se hvor folk bor da og finne en midt mellom eller noe?Nei det vet vi jo ikke da hahahahha
Hvordan ligger du an da?Mhm, så ja. Er jo bare du selv som må skrive så går det jo
Er ikke i mål selv
Haha, må se hvor folk bor da og finne en midt mellom eller noe?
Eller vi tar hytta vår
1251Hvordan ligger du an da?
Hvor mange har du plass til der da?
hahaha har ikke tellingaHvor mange er med nå da? Tar hytten rett over tunet også da, som også er fam. sin
Det er for dårlig as Må jo ha listehahaha har ikke tellinga
Bedre enn meg da1251
Er visst detBedre enn meg da
begynte jo med meg, Hope91 og m&m... Så har det bare bare blitt flere og flereDet er for dårlig as Må jo ha liste
begynte jo med meg, Hope91 og m&m... Så har det bare bare blitt flere og flere
skjønner jo dette Derfor det hadde hvert gøy å få det tilJa seff. Folk syns jo det er gøy
Mhm, veldig. 2 stk som har ansvar for eks for å planlegge?skjønner jo dette Derfor det hadde hvert gøy å få det til
Vi sitter jo å skravler så mye sammen her...
hadde gått an jaMhm, veldig. 2 stk som har ansvar for eks for å planlegge?