Hehe sånn som skjer.Takk Var sikker på jeg skulle klare det da. Tok bare litt lang tid denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe sånn som skjer.Takk Var sikker på jeg skulle klare det da. Tok bare litt lang tid denne gangen
Godt å høre dere er frisk og fin Masse lykke til den siste ukenEtter ei veke stappfull i influensa på heile familien er eg klar for å senda Jr i bhg på mandag og starta opphentingen
Godt å høre dere er frisk og fin Masse lykke til den siste uken
Hvordan ligger du an?Etter ei veke stappfull i influensa på heile familien er eg klar for å senda Jr i bhg på mandag og starta opphentingen
Hvordan ligger du an?
Det fikser du lettLigger bak med rundt 200 trur eg..
200 går fort det klarer duLigger bak med rundt 200 trur eg..
Er ikke så vanskelig faktiskSkjønner ikke hvordan dere rekker å få over 1500 innlegg på en mnd Imponerende!
Er glad hvis jeg kommer meg på topp100 jegEr ikke så vanskelig faktisk
Stilk snuta innom skravle trådene ett par kvelder så er topp 100 gjort unna på ett blunkEr glad hvis jeg kommer meg på topp100 jeg
Stilk snuta innom skravle trådene ett par kvelder så er topp 100 gjort unna på ett blunk
Bare å kjøre på masse koselige jenter der skal jeg si degBurde kanskje gjøre det ja
Det sa jeg i januar og nå er jeg over 2000Er glad hvis jeg kommer meg på topp100 jeg
der kan du se heheheDet sa jeg i januar og nå er jeg over 2000
ja.. å det til tross at du har hvert fraværende en stund hahaha5 plass faktisk