hadde gått an ja
Oh yeah Alltid kjekt med slik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde gått an ja
Jeg har over 20 000...hehe. Viste ikke at jeg hadde så mange en gang før jeg sjekket topp 100 listen akkuat å så at jeg hadde 10 001 innlegg
Er det plutselig mange nå? Da blir jeg hjemmebegynte jo med meg, Hope91 og m&m... Så har det bare bare blitt flere og flere
Stort hus?Vi kan jo se om vi får det til etterhvert Hadde hvert kjempe morro
Haha..garantert ikke mye aktivitet her neiJeg tror det hadde blitt en kjempe fin tur... Men tror også det hadde blitt bekymringsverdig stille på BV under den tiden.
muligheten er vel der også kanskje hahahaHaha..garantert ikke mye aktivitet her nei
Hvis ikke vi hadde sittet på pysjamasparty med hver vår app
Hadde ikke forundret meg faktiskmuligheten er vel der også kanskje hahaha
ikke meg heller for å være ærligHadde ikke forundret meg faktisk
stort nok. Vi sov 8 voksne og 1 barn her for ett par helger siden.Stort hus?
Men da får vi plass vettu vi har jo permisjon samtidig og hehestort nok. Vi sov 8 voksne og 1 barn her for ett par helger siden.
I sommer var vi 4 voksne og 6 barn her
Det er det flere som erMen da får vi plass vettu vi har jo permisjon samtidig og hehe
Denne mnd har gått altfor fort.8 dager igjen
Februar er en luring....Denne mnd har gått altfor fort.
Whaaaat?? Jeg var da vel med fra startenbegynte jo med meg, Hope91 og m&m... Så har det bare bare blitt flere og flere
Den har rett og slett for få dager (men tror jeg skal klare meg)Februar er en luring....
Gratulerer!!!Endelig nådd 1500
Takk Var sikker på jeg skulle klare det da. Tok bare litt lang tid denne gangenGratulerer!!!