Peppercat
Gift med forumet
Haha, totalt har jeg bare 3500verre med meg som akkurat rundet totalen av 10 000 innlegg hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, totalt har jeg bare 3500verre med meg som akkurat rundet totalen av 10 000 innlegg hahaha
hehe. Viste ikke at jeg hadde så mange en gang før jeg sjekket topp 100 listen akkuat å så at jeg hadde 10 001 innleggHaha, totalt har jeg bare 3500
Vært medlem lenge??hehe. Viste ikke at jeg hadde så mange en gang før jeg sjekket topp 100 listen akkuat å så at jeg hadde 10 001 innlegg
siden 2010 da jeg fant ut jeg var gravid med Vesla.. var veldig aktiv lenge. Men så dabbet det av litt...Vært medlem lenge??
Jeg ble medlem i juni tror jeg.siden 2010 da jeg fant ut jeg var gravid med Vesla.. var veldig aktiv lenge. Men så dabbet det av litt...
Ble aktiv igjen på denne tiden i fjor da jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Endte i EXU og haste operasjon 28. februar...
hvert aktiv siden.
trives du da?Jeg ble medlem i juni tror jeg.
Ja, men jeg er spent på hvor aktiv jeg blir etter babyen kommer.trives du da?
I begynnelsen var jeg veldig aktiv.. Vesla sov jo masse.. så var liksom ikke mye å gjøre.Ja, men jeg er spent på hvor aktiv jeg blir etter babyen kommer.
Guttungen sov lite på dagen, men hun sov mye. Typisk det siden faren var hjemme med henne. Blir spennende å se denne gang. Hun er jo en ramp alt.I begynnelsen var jeg veldig aktiv.. Vesla sov jo masse.. så var liksom ikke mye å gjøre.
hva da? er så nysgjerrig at jeg holder på å døLitt spent på den nyeheten som er premie i mars. Tror jeg vet hva det er
Bbhugme puten
Den er norsk og var på god morgen norge
hadde sitti hele mars og skravla for den! har så sinnsyyyyyyyyyyyyyykt lyst på den!!!!
hadde sitti hele mars og skravla for den! har så sinnsyyyyyyyyyyyyyykt lyst på den!!!!
Blir nok kamp hvis det er den.D er du ikke alene om gitt!!
Den er bare nydelig da.. Har hatt lyst på sånn siden jeg fant ut at jeg var gravid!Den er norsk og var på god morgen norge
ja da blir det mange skravleglade jenter her inne.. hahahaBlir nok kamp hvis det er den.
Vil jo ha den selv om jeg er ferdig å være gravid daja da blir det mange skravleglade jenter her inne.. hahaha