google enklere, så finner man,hahahaha jeg var ikke mer heldig
Dog vet jeg jo ikke HVILKET av disse tingene som er aktuell som premie da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
google enklere, så finner man,hahahaha jeg var ikke mer heldig
tenker du er veldig nysgjerrig ja Er vel klar for en skravlemåned til du..NÅ ble jeg hvertfall nygjerrig... goooooogle
hahaha fant du no!?google enklere, så finner man,
Dog vet jeg jo ikke HVILKET av disse tingene som er aktuell som premie da
Nysgjerrigheta sjøl hahahahatenker du er veldig nysgjerrig ja Er vel klar for en skravlemåned til du..
Var det jeg tenkte meg ja.Nysgjerrigheta sjøl hahahaha
Å jada.. jeg er klar for å fylle Mars med snikk snakk!
skjønner ikke hva du mener hahahaVar det jeg tenkte meg ja.
haha, nei det gjør du vel ikke ... Skal forklare det neste gang vi sees jegskjønner ikke hva du mener hahaha
hahaha gjør det trenger å bli informert tror jeghaha, nei det gjør du vel ikke ... Skal forklare det neste gang vi sees jeg
Hehe den er grei, du får minne meg på det om jeg glemmer dethahaha gjør det trenger å bli informert tror jeg
Det skal jeg.. Da må du huske å si i fra når du kommer i min retning igjen daHehe den er grei, du får minne meg på det om jeg glemmer det
Det skal jeg klare å huske , tror jegDet skal jeg.. Da må du huske å si i fra når du kommer i min retning igjen da
Du kommer vel kanskje til å nevne der her på forumetDet skal jeg klare å huske , tror jeg
hahaha fant du no!?
oohh. spennendeJeg fant (lettere enn jeg tenkte) en liste over noske produkter for foredlre og brn presentert på gmn. Men flere der som er aktuelle "premiekandidater", så mulig å gjette
Nja tja kanskje. Vi får se Skal forbi i sommer hvertfall , når vi skal til dyreparkenDu kommer vel kanskje til å nevne der her på forumet
oohh hvis dere bestemmer dere for å stoppe får du si i fra daNja tja kanskje. Vi får se Skal forbi i sommer hvertfall , når vi skal til dyreparken
Jeg og m&m mini kommer jo på pysjamaspartyoohh hvis dere bestemmer dere for å stoppe får du si i fra da
Det skal jeg selvsagt gjøre. Må jo hilse på lille Aoohh hvis dere bestemmer dere for å stoppe får du si i fra da
jepp!Jeg og m&m mini kommer jo på pysjamasparty
Ja det må du Kanskje till og med lille prinsen har kommet daDet skal jeg selvsagt gjøre. Må jo hilse på lille A