Det har gått FORT!!!10 dager igjen nå. Februar fyker forbi
Har du begynt å planlegge neste måneds premier hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har gått FORT!!!10 dager igjen nå. Februar fyker forbi
hver 4 timeHvor ofte oppdateres tallene på lista?
Det har gått FORT!!!
hver 4 time
Det må hun vel ha begynt å tenke på, jaDet har gått FORT!!!
Ja vi begynner jo å "mase" allerede 2-3 dager før neste runde begynner hahahaDet må hun vel ha begynt å tenke på, ja
Topp 100 mars er laget ferdig den Og vi har en spennende nyhet på lurDet må hun vel ha begynt å tenke på, ja
Hva syntes dere om Butterfly veskene ???
Fine de Eneste er at jeg synes den ser litt liten utHva syntes dere om Butterfly veskene ???
Nyhet!??! ooohhhh... Nå ble jeg virkelig nysgjerrig altså!Topp 100 mars er laget ferdig den Og vi har en spennende nyhet på lur
Fine de Eneste er at jeg synes den ser litt liten ut
Nyhet!??! ooohhhh... Nå ble jeg virkelig nysgjerrig altså!
Da er den større enn den ser utTja. Nå har jeg ikke målt dem. (har dem her hjemme) men den er stor nok til mobil, lommebok, notatbok, og en haug med stæsj. Men for liten til en laptop..
NÅ ble jeg hvertfall nygjerrig... gooooooglePremien som er en nyhet er av norsk designe, og var på God morgen norge sammen med andre norske produkter, for noen uker siden
Topp 100 mars er laget ferdig den Og vi har en spennende nyhet på lur
Kan man google god morgen norge uten å måtte SEEE timesvis av det? *prøver*NÅ ble jeg hvertfall nygjerrig... goooooogle
tenkte det samme. hahahahahahaKan man google god morgen norge uten å måtte SEEE timesvis av det? *prøver*
tenkte det samme. hahahahahaha
hahahaha jeg var ikke mer heldigJEg lykkes dårlig
I alle fall samtidig som jeg ser greys anatomy