Du skal absolutt ikke bekymre deg heheHvordan ligger jeg Ann tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal absolutt ikke bekymre deg heheHvordan ligger jeg Ann tro
heheJada regnet med det
EnigMange fine premier, men kunne ønske det var noe for oss med større barn også.
Hehe nei bare lurteDu skal absolutt ikke bekymre deg hehe
Du ligger rett bak meg og puster meg i nakkenHehe nei bare lurte
Er vel den som er på tilbod hjå Lilleprinsen no, til 1899 eller noko slikt..?
Fortsatt ganske dyrt synes jeg. Tror ikke jeg hadde kjøpt den, men vinner den mer enn gjerne!
Åååå den er så fin hvilken farge? Ønsker meg en storksak jeg også. Så kommer nok til å kjøpe meg en om jeg ikk vinner. Liker den fargen på den vi kan vinner her da. Litt annerledes enn hva alle andre harSamma her. Eg fekk storksak Elisabeth til jul, men hadde nok aldri kjøpt den sjølv... Men "trua" gubben med det eit par gonger
Åååå den er så fin hvilken farge? Ønsker meg en storksak jeg også. Så kommer nok til å kjøpe meg en om jeg ikk vinner. Liker den fargen på den vi kan vinner her da. Litt annerledes enn hva alle andre har
Har vurdert svart eller grå, siden jeg har grå vogn.Fekk svart - einaste fargen som var igjen før jul Men den går til alt, så er veldig fornøyd
Den fikk jeg også til jul. Men jeg fikk valnøtt. Men tror jeg hadde kjøpt den selv hvis ikkeSamma her. Eg fekk storksak Elisabeth til jul, men hadde nok aldri kjøpt den sjølv... Men "trua" gubben med det eit par gonger
Kjenner du det ?Du ligger rett bak meg og puster meg i nakken
Jepp jeg føler jeg må sette inn et ekstra skravle girKjenner du det ?
Hehe jeg kommer vertfall ikke til å gjøre det så du er nok tryggJepp jeg føler jeg må sette inn et ekstra skravle gir
Godt å høre. Spørs om det blir så mye herfra heller.Hehe jeg kommer vertfall ikke til å gjøre det så du er nok trygg
Jeg gir alt til flyttinga så får jeg skravle før jeg legger meg kg når jeg står opp !Godt å høre. Spørs om det blir så mye herfra heller.
Flytting er uansett mye gøyere enn forum.Jeg gir alt til flyttinga så får jeg skravle før jeg legger meg kg når jeg står opp !
Ja det er det men angrer alltid på slutten av dagen ;(Flytting er uansett mye gøyere enn forum.
Du må ikke slite deg totalt ut. Men det er lett å bli revet med.Ja det er det men angrer alltid på slutten av dagen ;(