Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Oioioi ;) Har hoppet fram en plass :D

Er vel den som er på tilbod hjå Lilleprinsen no, til 1899 eller noko slikt..?

Fortsatt ganske dyrt synes jeg. Tror ikke jeg hadde kjøpt den, men vinner den mer enn gjerne! :)

Fortsatt ganske dyrt synes jeg. Tror ikke jeg hadde kjøpt den, men vinner den mer enn gjerne! :)

Samma her. Eg fekk storksak Elisabeth til jul, men hadde nok aldri kjøpt den sjølv... Men "trua" gubben med det eit par gonger :P

Samma her. Eg fekk storksak Elisabeth til jul, men hadde nok aldri kjøpt den sjølv... Men "trua" gubben med det eit par gonger :p
Åååå den er så fin :) hvilken farge? Ønsker meg en storksak jeg også. Så kommer nok til å kjøpe meg en om jeg ikk vinner. Liker den fargen på den vi kan vinner her da. Litt annerledes enn hva alle andre har :)

Åååå den er så fin :) hvilken farge? Ønsker meg en storksak jeg også. Så kommer nok til å kjøpe meg en om jeg ikk vinner. Liker den fargen på den vi kan vinner her da. Litt annerledes enn hva alle andre har :)

Fekk svart - einaste fargen som var igjen før jul :P Men den går til alt, så er veldig fornøyd :D

Fekk svart - einaste fargen som var igjen før jul :p Men den går til alt, så er veldig fornøyd :D
Har vurdert svart eller grå, siden jeg har grå vogn.

Samma her. Eg fekk storksak Elisabeth til jul, men hadde nok aldri kjøpt den sjølv... Men "trua" gubben med det eit par gonger :p
Den fikk jeg også til jul. Men jeg fikk valnøtt. Men tror jeg hadde kjøpt den selv hvis ikke :-)

Back
Topp