Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

skjønner det.. men da gjør du som meg bruk det når du VET at du kommer til å møte dem.. Du trenger jo strengt talt ikke bruke det hele tiden..
Vet det er kjedelig å bare bruke det en gang for så å legge det bort. Men da Slipper du fornærma familie medlemmer.
Det koster jo ikke deg noe. :P

Jeg spør alltid om det er noen merker, stiltyper folk liker før jeg kjøper gaver til barna deres. Og sier fra at det bare er å bytte dersom det er noe annet de heller ønsker.. Heller det enn st jeg skal bruke penger på noe som blir liggende i en skuff ubrukt..

Jeg spør alltid om det er noen merker, stiltyper folk liker før jeg kjøper gaver til barna deres. Og sier fra at det bare er å bytte dersom det er noe annet de heller ønsker.. Heller det enn st jeg skal bruke penger på noe som blir liggende i en skuff ubrukt..
Er sånn selv også.. Vil heller kjøpe noe jeg vet de ønsker seg eller har bruk for. Mødre har forskjellig smak i klær. Å det må man bare respektere.

Er sånn selv også.. Vil heller kjøpe noe jeg vet de ønsker seg eller har bruk for. Mødre har forskjellig smak i klær. Å det må man bare respektere.

Helt enig. Men det er jo enkelte merker jeg mener er litt mer safe da.. Som name it, polarn og pyret lilleba osv.
Vil liksom ikke ha en oransj body der det står "I've just spent 9 months inside" for å si det slik.. ;)

Helt enig. Men det er jo enkelte merker jeg mener er litt mer safe da.. Som name it, polarn og pyret lilleba osv.
Vil liksom ikke ha en oransj body der det står "I've just spent 9 months inside" for å si det slik.. ;)
hahahaha skjønner hva du mener!
Vi har en liten kosedress og litt sånn som det står I love mom/dad på..
De er søte.. Men ble skjeldent brukt :P

hahahaha skjønner hva du mener!
Vi har en liten kosedress og litt sånn som det står I love mom/dad på..
De er søte.. Men ble skjeldent brukt :P

Har fått en slik body jeg, og en hvit med rosa Supermann logo.. men de er i str 68 :)

hehe sant sant :D trenger ikke være så vanskelig bestandig :P

Mange som heller vil kjøpe det de selv ville hatt til sine barn, enn hva foreldrene vil ha ;)

Den ene tanten min er skikkelig retro og merkebevisst, så hun bytter alt hun ikke liker. Men hun blir også terget en del for det ;)

Mange som heller vil kjøpe det de selv ville hatt til sine barn, enn hva foreldrene vil ha ;)

Den ene tanten min er skikkelig retro og merkebevisst, så hun bytter alt hun ikke liker. Men hun blir også terget en del for det ;)
hahaha.. Synes foreldrene må få gjøre som de vil. Man kan ikke bruke klær man ikke liker, bare fordi man vil "glede" andre.. det er bare idioti!

Back
Topp