Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert målet var 800 i løpet av helgen det har jeg jo klart strålende
kjekt å ha noen å be om råd
I min familie var det bare mamma som lekte med symaskinen på den måten. Men siden hun ikke er her lenger har jeg funnet ut av det selv Har resultert i masse rare sømmer og om sying
Men det er måten jeg lærer best på
samme her. føler jeg har mer kontroll daMamma sydde også litt da jeg var liten, men har lagt alt håndarbeid på hyllen nå jeg finner også som oftest best ut av ting ved prøving og feiling
Jeg vil også være med på pysjamasparty!
Det kunne jo faktisk vært ganske artig BV pysj partyBare å slenge seg på
What?? Det var jo kjempelurt! Skriver ned bak øretJeg har oppbevaringposer til forskjellige ting..
En til bleier,våtservietter og engangs stellematter.
En til mat ting. flaske/MME doserer/ skjeer.
En til smokker
En til småleker.
Da er det mye lettere å finne frem det du trenger.
Har du forskjellige mønster på dem så ser du fort hvem pose du leter etter
Å du slipper å ha 1000 løse ting i veska
Hehehehe gjør det. Kjekt med sånne tipsWhat?? Det var jo kjempelurt! Skriver ned bak øret
Ja, sist var det bare kaos i stellebagen, dro opp alt for å finne en liten tingHehehehe gjør det. Kjekt med sånne tips
Det var derfor jeg begynte å sy dem.Ja, sist var det bare kaos i stellebagen, dro opp alt for å finne en liten ting
Jeg får be mamma syDet var derfor jeg begynte å sy dem.
Ja veldig. Har veldig lyst på denDe flexicrib ser egentlig genial ut.
LurtJeg får be mamma sy
jeg også, vugge først, gravid etterpå. Det må jo fungere vel?Ja veldig. Har veldig lyst på den
Gi dem til meg da. Bleiene, altså ;-)Kommer nok ikke til å brule stoffbleiene om jeg vinner dem enest. Ellers har jeg leandervuggen, så da blir evt flexicrib hos pappa og de
Men de bodyene er jo også nydelige da!
du henger litt etter søss.. men du er jo over målet daHvordan ligger jeg Ann tro
Jada regnet med detdu henger litt etter søss.. men du er jo over målet da