Topp 100 februar! Vinnere er trukket :)

Den storksak vesks er jo så nydelig, var og så på den forrige uke :)

Er vel den som er på tilbod hjå Lilleprinsen no, til 1899 eller noko slikt..?

Er vel den som er på tilbod hjå Lilleprinsen no, til 1899 eller noko slikt..?

Det et gody mulig.. Veldig varierende priser på storksak veskene synes jeg.. Elizabeth vesken varierer fra 2899,- til 1899,- liksom.. :/

Hehe.. Ja, ser slik ut ;)
Har liksom det meste på plass, så trenger liksom ikke alt på den listen ;)
Har det meste etter Vesla fremdeles. Men ønsker meg veldig både flexicrib og Storksak.
Kunne godt tenke meg egentlig alt på lista :P Men de to er helt klart på topp!

Har det meste etter Vesla fremdeles. Men ønsker meg veldig både flexicrib og Storksak.
Kunne godt tenke meg egentlig alt på lista :P Men de to er helt klart på topp!

Kommer nok ikke til å brule stoffbleiene om jeg vinner dem enest. Ellers har jeg leandervuggen, så da blir evt flexicrib hos pappa og de :)
Men de bodyene er jo også nydelige da! :D

ja de er kjempe søte :)
Lillaba har mye fint de

De har det :)
Synes klærne har så delikate farger og mønster.
Jeg liker ikke så godt ting som er knæsj farget og "tøffe" til baby. De vokser så raskt ut av babyfasen av seg selv, og blir tidsnok tøffe og kule ;)

De har det :)
Synes klærne har så delikate farger og mønster.
Jeg liker ikke så godt ting som er knæsj farget og "tøffe" til baby. De vokser så raskt ut av babyfasen av seg selv, og blir tidsnok tøffe og kule ;)
Enig.. jeg er veldig glad i newbie merket til Kappahl. Å i butikken jeg jobber i nå har vi mye av den samme stilen til baby i name it.. Så jeg har handlet litt av det ;)

Enig.. jeg er veldig glad i newbie merket til Kappahl. Å i butikken jeg jobber i nå har vi mye av den samme stilen til baby i name it.. Så jeg har handlet litt av det ;)

Har handlet mesteparten på kappahl (newbie) selv jeg. Vet jeg har for lite klær, men alle sier jeg må vente til ungen blir født før jeg kjøper mer da jeg sikkert får en del gaver.. Problemet er bare at jeg er litt kresen på hva jeg vil ha og ikke ;)

Har handlet mesteparten på kappahl (newbie) selv jeg. Vet jeg har for lite klær, men alle sier jeg må vente til ungen blir født før jeg kjøper mer da jeg sikkert får en del gaver.. Problemet er bare at jeg er litt kresen på hva jeg vil ha og ikke ;)
Det som er så fint med gaver er jo at du stort sett kan bytte dem da :P
Å ja.. du kommer til å få MYE klær etter fødselen :P
Har ikke handlet så mye egentlig. kjøpt ett sett i str 50.
noe i 56 på jobben. og ull i str 68 som jeg skal bruke til høsten igjen.. tror det er faren med å jobbe i barnebutikk. Man går å ser på alt man vil ha mens man er på jobb. Også vet man hva som kommer til å bli fort vekk fra butikk. Å da kjøper man det før det blir solgt ut :P

Det som er så fint med gaver er jo at du stort sett kan bytte dem da :P
Å ja.. du kommer til å få MYE klær etter fødselen :P
Har ikke handlet så mye egentlig. kjøpt ett sett i str 50.
noe i 56 på jobben. og ull i str 68 som jeg skal bruke til høsten igjen.. tror det er faren med å jobbe i barnebutikk. Man går å ser på alt man vil ha mens man er på jobb. Også vet man hva som kommer til å bli fort vekk fra butikk. Å da kjøper man det før det blir solgt ut :P

Men det er jo str 50/56 som er koseligst å kjøpe selv da ;)
Kan evt bytte klærne jeg får i større str, evt be dem kjøpe større str mener jeg da. Men alle synes visst at det er kjekkest å handle de minste str.

Men det er jo str 50/56 som er koseligst å kjøpe selv da ;)
Kan evt bytte klærne jeg får i større str, evt be dem kjøpe større str mener jeg da. Men alle synes visst at det er kjekkest å handle de minste str.
Det går an ja :)
Hvis du får veldig mye i en str kan du bytte det i større str eller kanskje en tilgodelapp så du kan handle mer selv senere hvis du ikke finner noe du liker ;)

Det går an ja :)
Hvis du får veldig mye i en str kan du bytte det i større str eller kanskje en tilgodelapp så du kan handle mer selv senere hvis du ikke finner noe du liker ;)

Absolutt.. Er bare redd for ett par stk i familien som kommer til å bli fornærmet om jeg ikke bruker det de har kjøpt :/

Absolutt.. Er bare redd for ett par stk i familien som kommer til å bli fornærmet om jeg ikke bruker det de har kjøpt :/
skjønner det.. men da gjør du som meg bruk det når du VET at du kommer til å møte dem.. Du trenger jo strengt talt ikke bruke det hele tiden..
Vet det er kjedelig å bare bruke det en gang for så å legge det bort. Men da Slipper du fornærma familie medlemmer.
Det koster jo ikke deg noe. :P

Back
Topp