spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
tusen takk, du har vel vært med på disse rundene du også, det ender med sur stemmning og noen som antyder at andre "jukser" hver gang, og hver gang ender det med nye innstramminger av reglene, men neste gang blir det akkurat det samme, og nye innstramminger, men je må si at nå begynner reglene å gå ut over det jeg faktisk syns det fint med forumet.
Jeg kan holde flere samtaler i samme tråden med mange forskjellige folk, og siden vi sjeldent er pålogget samtidig svarer jeg alle sammen hver for seg, noe jeg har gjort i alle årene jeg har vært her, samt at jeg syns det er mye ryddigere(og enklere) men om det plutselig er "ulovlig" siden dette fort vekk kan bli opp til 10-15 innlegg etter hverandre, da mister jeg absolutt lysta til å være her........
Innstramning av regler kommer vel av at folk er på kanten i forhold til hva som er ansett som spam eller ei, handler ingenting om antydninger.
Bare å lære seg multiquote så løser man mye av problemene. Jeg tenker også at det er annerledes når en veldig aktiv bruker quoter 20 innlegg etter hverandre daglig for å sanke innlegg, enn hvis enn mindre aktiv bruker gjør det fordi vedkommende ikke er ofte innom... er stor forskjelL!!