Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Dette er ingen ny regel, det har vært mye snakk om dette før også.

Og jeg burde ha skrevet " det bør være ett innlegg mellom dine innlegg" og ikke skrevet at det SKAL. Ble bare veldig mange klager på kort tid, så det gikk litt fort i svingene her. Beklager dette.
da forstår jeg, men anbefaler at du lager en tråd som alle kan lese om hva som faktisk stemmer av alt som blir skrevet både her og på mange underforum

samme her, og vet at det var akkurat det samme jeg følte under en konkurranse for noen mnd siden, jeg har ett ønske og det er at alle disse premiene og konkurransene fordufter til H...... i 2015 så det går ann å skravle å ha det koselig her.....
Jeg synes vi har hatt det koselig jeg, med premier, så lenge det var "over xx innlegg ", ikke "topp xx", da ble det tull. Over xx har fungert fint og trivelig i mange, mange mnd.

Så ble det topp xx, og grumset tilbake og hele greia, akkurat som sist det var topp xx i fjor.

Derfor da jeg fort fra at denne topp 10 er jeg ikke med på, det orker jeg nemlig ikke.

Ja sunn fornuft er greit, men jeg syns snart mye av disse reglene som kommer hver gang det er konkurranser om å ha flest innlegg begynner å bli helt håpløse

Folk er vel opptatt av en rettferdig konkurranse om premiene da. OG det er ikke så rart.

Jeg synes vi har hatt det koselig jeg, med premier, så lenge det var "over xx innlegg ", ikke "topp xx", da ble det tull. Over xx har fungert fint og trivelig i mange, mange mnd.

Så ble det topp xx, og grumset tilbake og hele greia, akkurat som sist det var topp xx i fjor.

Derfor da jeg fort fra at denne topp 10 er jeg ikke med på, det orker jeg nemlig ikke.
det er jeg absolutt enig i, det er når det er toppXX det blir bråk, for at da bryr alle seg om hvordan folk får innleggene sine......

Da kan du jo hake av de innleggene du vil svare på, og svare på alle samtidig. Multiqoute ;)
I en tråd som dette er det i alle fall ikke lett hverken med quote eller multi, for det skjer mye og flere innlegg har jeg først sett nå, når jeg blar tilbake.

Det blir ekstremt lange poster om jeg skal multiquote 4-5-6 innlegg her, og skive alt jeg vil til hver av dem.

Teknisk greit, praktisk det ikke praktisk

Og det faller ikke inn under spam! Kvalitet fremfor kvantitet.
Når en bruker har 10-15 qoutinger på rad med svar som - Det er det - Natta - Det er bra -Det skal jeg osv osv = spam.
Ser du forskjellen?
Så det du sier er at jeg kan ha 30 quoter etter hverandre om det er utfyllende setninger med mening??;)

vi gjorde jo det før dette premiestyret startet innpå her, og etter det har det fader meg blitt mye krangling også
Har ikke merket noe før nå jeg? Desember?

Men jeg er jo ikke der det skjer heller da. Februar 14 var jeg bare med på ei uke, den spiren ble det ikke noe av, og på generell skravler jeg ikke, og de der "364 innlegg på alle som har skrevet siden i går " er noe av grunnen. Jeg anså det som lovlig, bare kjedelig.

det er jeg absolutt enig i, det er når det er toppXX det blir bråk, for at da bryr alle seg om hvordan folk får innleggene sine......
Det letteste er vel bare å kutte ut topp xx omdet blir sånn hver gang. Det blir ingen god stemning hvertfall synes jeg. Ser jo bare i denne tråden her, det hintes og skrives stadig om skravletråden på generelt, for meg som da har vært endel i den tråden så føles det ugreit. Da velger jeg heller å droppe hele skravlingen , det er synd for min del for jeg har blitt kjent med mange flotte damer der men jeg orker ikke sånn krangling.

Har ikke merket noe før nå jeg? Desember?

Men jeg er jo ikke der det skjer heller da. Februar 14 var jeg bare med på ei uke, den spiren ble det ikke noe av, og på generell skravler jeg ikke, og de der "364 innlegg på alle som har skrevet siden i går " er noe av grunnen. Jeg anså det som lovlig, bare kjedelig.
jeg har vært her siden desember 2011, og vært med på endel konkurranser her, og det ender på samme viset nesten bestandig, iallefall om det omhandler å være øverst på lista.......

Og det har vi gjort :) Noen innlegg er tydeligvis tull, andre innlegg syns jeg er på kanten... er ikke alle innspill fra dere om feb 14 som er tatt direkte med dere, men noen av dem. Det er oppklart og ute av verden. Har vi klagd på dere?

Var vel litt klaging jeg svarte på i den forrige quoten min. For dette var et tema som har blitt avklart, og da er det unødvendig å ta det opp igjen og igjen (det om at vi liksom hinter til at dere ikke har noe liv)

Det temaet ble ferdig snakket for noen dager siden, og dere har fått samme svar fra meg nå: Jeg sier at jeg ikke har noe liv! :p

Det letteste er vel bare å kutte ut topp xx omdet blri sånn hver gang. Det blir ingen god stemning hvertfall synes jeg. Ser jo bare i denne tråden her, det hintes og skrives stadig om skravletråden på generelt, for meg som da har vært endel i den tråden så føles det ugreit. Da velger jeg heller å droppe hele skravlingen , det er synd for min del for jeg har blitt kjent med mange flotte damer der.
ja jeg syns det er så dumt at slike konkurranser skal skape mere splid enn det fører folk sammen, men du har rett, kutter de ut topp xx tror jeg endel er løst.

Så det du sier er at jeg kan ha 30 quoter etter hverandre om det er utfyllende setninger med mening??;)
Det har jeg også forsøkt å få avklart, og testet litt i denne tråden, lange svar, absolutt ikke for å få innlegg, jeg er ikke med på topp 10, det bestemte jeg straks jeg fikk vite topp 10.

Men det er mer oversiktlig sånn. Og lange svar, ikke bare tre ord og et smil

Det har jeg også forsøkt å få avklart, og testet litt i denne tråden, lange svar, absolutt ikke for å få innlegg, jeg er ikke med på topp 10, det bestemte jeg straks jeg fikk vite topp 10.

Men det er mer oversiktlig sånn. Og lange svar, ikke bare tre ord og et smil
det er ikke bare jeg som syns det er mere oversiktelig med ett svar per qoute altså?? syns dette multi styret er så rotete atte fy je

Det letteste er vel bare å kutte ut topp xx omdet blir sånn hver gang. Det blir ingen god stemning hvertfall synes jeg. Ser jo bare i denne tråden her, det hintes og skrives stadig om skravletråden på generelt, for meg som da har vært endel i den tråden så føles det ugreit. Da velger jeg heller å droppe hele skravlingen , det er synd for min del for jeg har blitt kjent med mange flotte damer der men jeg orker ikke sånn krangling.

Helt enig med deg :)
Det blir ikke noe koselig å skravle når det blir sånn.
Jeg går på svangerskapspenger, har lite venninner å skravle med ellers og har vært for dårlig til å trene, og da syns jeg det har vært veldig koselig å kunne være her inne å skravle med dere:)

Helt enig med deg :)
Det blir ikke noe koselig å skravle når det blir sånn.
Jeg går på svangerskapspenger, har lite venninner å skravle med ellers og har vært for dårlig til å trene, og da syns jeg det har vært veldig koselig å kunne være her inne å skravle med dere:)
Jeg synes det iallefall har vært kjempetrivelig. Selv med meningsløst skravvel innimellom:)

det er ikke bare jeg som syns det er mere oversiktelig med ett svar per qoute altså?? syns dette multi styret er så rotete atte fy je

Skjønner ikke hva jeg skriver selv jeg på disse multiquotene, ihvertfall ikke om det er forskjellige temaer. Spesielt vanskelig også siden jeg kun bruker appen og faktisk ikle ser hele teksten om jeg multiquoter

Back
Topp