Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Ok nå orker jeg ikke lese hele tråden så sorry men nå er dere på god vei å miste en av deres mest aktive brukere! jeg har faktisk hatt mange gode og fornuftige samtaler med damene her inne! noe internt humor og mye latter!

Skal det derimot være sånn så er det greit!
Da stikker jeg heller til stedet man aldri snakker om! dette er første gang siden jeg kom hit at jeg har vurdert men med de nye reglene seg jeg ingen annen mulighet!

Jeg quoter noen ganger over 20-30 innlegg mellom tidene hvor jeg er her inne! vi er opptatte damer som ikke er her samtidig! multiquote er greit for å svare på en ting eller takke flere!!
i samtaler kommer jeg aldri til å bruke det! det blir altfor uoversiktlig og ikke noe jeg vil være med på!
at det skal påvises skjønn er heller ikke noe jeg er med på! Da får man heller ta opp antall ord som må være i et innlegg!
Dere kan godt forvise meg men vit da at dette gjør dere til et utrolig uattraktivt forum med disse reglene nå!!!

der da har jeg fått blåst ifra meg og jeg skal nå gå inn til termingruppa mi og svare de der på samtaler vi har som jeg ikke har fått svart eller sett på siden jeg har hvert utrolig aktiv i over et døgn! vil dere gi meg advarsel er det greit men dere vet da ihvertfall hvor jeg er og hvor jeg kommer til å være i framtiden da!

Hehe...jeg bare tok et tall da:p
Men ser ikke hvorfor dette skal mane til bråk inne på terminforumet hvor vi alle kan gjøre det samme;)
Alle gjor det jo stortsett på samme viset ja. Og hos oss syns jeg det er som det alltid har vært. Men kan ikke si jeg er sjokkert over at det ble tull denne gangen også

Etter påminnelsen til Tamara har jo dette tatt helt av!:o hvorfor snakker folk om kriger? Er det noen som kriger eller krangler her inne da? Vi konkurrerer ja! Men herregud det er jo ikke en krig av den grunn! Vi på feb14 gjør dette kun fordi vi synes det er utrolig morsomt! Og fordi vi hadde syns det hadde vært så kult om mange av oss hadde toppet topp 10 listen. Nå er lysten helt borte, det er ikke morsomt lenger.

• Liker
Reactions: EJ
I teorien ja, men det skal da godt gjøres. Og er jo ikke direkte smart om man vil unngå bråk.
Skal godt gjøres fordi du ikke tror vi skiver 30 innholdsrike svar på rad, eller fordi du tror at noen andre kommer til å skive i mellomtiden, eller fordi skjønn ikke så lett godtar at 30 på rappen er med innhold?

Spørr ikke for å være vanskelig, men ettersom skjønn er inne i bildet, og jeg gjerne vil fortsette å skravle her inne så lenge jeg prøver å bli gravid, og det ser jo ut til å ta tid, så er det greit å vite hva dere tenker.

Om det bare blir grums tror jeg at jeg skal klare å få annen kontaktinfo på de folka som betyr nok, og forlate Bv etterhvert. Nå som jeg trodde vi hadde fått det koselig her. Jeg synes det har vært det. Inntil det begynte å telle hvilken plass man lå på igjen. Jeg følte det, og da det, i nov, at det føles ikke ok. Og i des bare uaktuelt. Og jeg er ikke overrasket over grums når det er sånn. Antall innlegg er ok, det var vi alle glade for at det ble. Topp 10 eller 20 eller 30 blir ikke pent.

Etter påminnelsen til Tamara har jo dette tatt helt av!:o hvorfor snakker folk om kriger? Er det noen som kriger eller krangler her inne da? Vi konkurrerer ja! Men herregud det er jo ikke en krig av den grunn! Vi på feb14 gjør dette kun fordi vi synes det er utrolig morsomt! Og fordi vi hadde syns det hadde vært så kult om mange av oss hadde toppet topp 10 listen. Nå er lysten helt borte, det er ikke morsomt lenger.
Dette er ikke en påminnelse men en endring av regelen!
Derfor bli det diskusjoner av dette! jeg er veldig opptatt av at ting skal være oversiktlig noe det ikke blir med multiquote og svarte derfor slik jeg gjorde!
Juni 2012 er et veldig aktivt forum ja men det hender jeg har 10-20 samtaler samtidig i samme tråd! svarer jeg da på alle 20 med multiquote blir det veldig uoversiktlig når alle andre også gjør det!
Og selvom vi er aktive har vi hektiske liv og er sjeldent inne samtidig så quote er være samtaler!

Så lenge det er snakk om konkurranser og dyre premier så er det jo forståelig at det må være visse regler! Slik er det jo i alle konkurranser. De som ikke ønsker å delta i konkurransene kan jo bare skravle når de vil og orker.
Men for oss som vil være med på konkurransen så må vi godta at det er visse regler, det er helt rett og rimelig! Synes det blir mye unødvendig kritikk nå bare pga denne påminnelsen til Tamara. De som ikke er enige i reglene trenger jo ikke å være med på konkurransen:)

Dette er ikke en påminnelse men en endring av regelen!
Derfor bli det diskusjoner av dette! jeg er veldig opptatt av at ting skal være oversiktlig noe det ikke blir med multiquote og svarte derfor slik jeg gjorde!
Juni 2012 er et veldig aktivt forum ja men det hender jeg har 10-20 samtaler samtidig i samme tråd! svarer jeg da på alle 20 med multiquote blir det veldig uoversiktlig når alle andre også gjør det!
Og selvom vi er aktive har vi hektiske liv og er sjeldent inne samtidig så quote er være samtaler!
Men du kan jo fint svare mange av gangen, det har tamara presisert flere ganger nå. Men det bør være meningsfulle innlegg og ikke bare "hei og hadet" til 15 personer. Hvis du forstår hva jeg mener.

Så lenge det er snakk om konkurranser og dyre premier så er det jo forståelig at det må være visse regler! Slik er det jo i alle konkurranser. De som ikke ønsker å delta i konkurransene kan jo bare skravle når de vil og orker.
Men for oss som vil være med på konkurransen så må vi godta at det er visse regler, det er helt rett og rimelig! Synes det blir mye unødvendig kritikk nå bare pga denne påminnelsen til Tamara. De som ikke er enige i reglene trenger jo ikke å være med på konkurransen:)
Jo men så er det jo sånn at vi som ikke er med i konkurransen direkte ofte er medlemmer på samme termingruppe som enkelte som er med i konkurransen.

Det går jo også utover de som er innom en gang om dagen eller annenhver dag, når det da er en del innlegg å svare på. De kan jo ikke svare på det de vil svare på de de da, for da blir det for mange innlegg og man blir utestengt.

Man blir veldig usikker på hva som er lov når det er så mye frem og tilbake på regler hele tiden.

Tror ikke det er bare dere som mister lysten av alt dette.
Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg gjør så godt jeg kan i forhold til reglene, og at jeg ikke har har klaget på hva andre skriver eller gjør :)

Men du kan jo fint svare mange av gangen, det har tamara presisert flere ganger nå. Men det bør være meningsfulle innlegg og ikke bare "hei og hadet" til 15 personer. Hvis du forstår hva jeg mener.
Hun sa også at det skal godt gjøres å klare det, og at det ikke er lurt.

Jo men så er det jo sånn at vi som ikke er med i konkurransen direkte ofte er medlemmer på samme termingruppe som enkelte som er med i konkurransen.

Det går jo også utover de som er innom en gang om dagen eller annenhver dag, når det da er en del innlegg å svare på. De kan jo ikke svare på det de vil svare på de de da, for da blir det for mange innlegg og man blir utestengt.

Man blir veldig usikker på hva som er lov når det er så mye frem og tilbake på regler hele tiden.
Som tamara har sagt så bruker de jo sunn fornuft. Klart de ser anerledes på hvis en person er innom to ganger i uka og skriver 10 innlegg ettehverandre enn på en person som er aktiv flere timer til dagen og skriver masse innlegg etterhverandre.

Men man er jo automatisk med i konkurransen om man er aktiv, og det er ikke nødvendigvis fordi man absolutt vil.

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg ikke så mange å snakke med utenfor, så jeg hadde nok hatt like mange innlegg uansett om det er konkurranse eller ikke.
Og da kan man ikke velge om man deltar eller ikke. Derfor hadde det nok vært bedre å kutte ut hele konkurransen eller evnt kun hatt topp 100.

Fra juli, da jeg ble medlem, har jeg skravlet fordi jeg syns det er gøy, og ikke pga konkurransen.

Men man er jo automatisk med i konkurransen om man er aktiv, og det er ikke nødvendigvis fordi man absolutt vil.

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg ikke så mange å snakke med utenfor, så jeg hadde nok hatt like mange innlegg uansett om det er konkurranse eller ikke.
Og da kan man ikke velge om man deltar eller ikke. Derfor hadde det nok vært bedre å kutte ut hele konkurransen eller evnt kun hatt topp 100.

Fra juli, da jeg ble medlem, har jeg skravlet fordi jeg syns det er gøy, og ikke pga konkurransen.
Joda ser jo den, men påminnelsen til tamara tror jeg ikke er ment til de som ligger på 50.plass:) det er jo oss som er mest aktive. En som ikke er så aktiv, feks gjennomsnitt 10 innlegg til dagen, kan jo ikke anklages for spam akkuratt:p

Men nå skrev ikke jeg min mening fordi jeg ville diskutere..
Synes vi alle kan slutte å diskutere. Nå vet alle reglene så får vi forholde oss til dem :)

Joda ser jo den, men påminnelsen til tamara tror jeg ikke er ment til de som ligger på 50.plass:) det er jo oss som er mest aktive. En som ikke er så aktiv, feks gjennomsnitt 10 innlegg til dagen, kan jo ikke anklages for spam akkuratt:p
Men nå skrev ikke jeg min mening fordi jeg ville diskutere..

Ser jo den, og det gjelder nok for de fleste på toppen at det har gått litt fort i svingene innimellom :p
Men har ikke inntrykk av at noen i skravletråden på generelt (nevner denne kun fordi jeg føler jeg har blitt kjent med de som er der) gjør dette kun for å sanke innlegg.

Ikke ute etter å skape noen diskusjon jeg heller. Har kun sagt hva jeg mener, og det kommer jeg til å mene uansett.

Tips om konkurranse:
Tenker vel egentlig bare slik, for å unngå krangling, ang. topp ×× at enten så bør man holde seg til topp100 konkurranser, eller så må man faktisk fjerne skravletrådene. Skravling er generelt "svada" såvidt jeg vet ;) :p

jeg har gjerne flere samtaler med samme person om jeg skal i samme innlegg svare på alt blir det bare kaotisk og ikke i tråd med da de nye reglene!

var forresten nettopp inne på en tråd vi har på forumet svarte på ihvertfall godt over 10 samtaler (en og en! huff og huff blir snart kastet ut garantert) men alle er svart med flere setninger og er separerte samtaler jeg ikke kommer til å blande sammen i en multiquote!
For det er faktisk mulig med flere samtaler med samme person også!!!

jeg har gjerne flere samtaler med samme person om jeg skal i samme innlegg svare på alt blir det bare kaotisk og ikke i tråd med da de nye reglene!

var forresten nettopp inne på en tråd vi har på forumet svarte på ihvertfall godt over 10 samtaler (en og en! huff og huff blir snart kastet ut garantert) men alle er svart med flere setninger og er separerte samtaler jeg ikke kommer til å blande sammen i en multiquote!
For det er faktisk mulig med flere samtaler med samme person også!!!
Men hvis det er samme person så er det jo veldig mye greiere å ta en multiquote? Ser ikke helt hva som er problemet med det? Forstår at det ikke lar deg gjøre med forskjellige personenr. Men hvis du snakker med en person om 5 forskjellige temaer så går det fint an å svare på alt i et innlegg:)

Men hvis det er samme person så er det jo veldig mye greiere å ta en multiquote? Ser ikke helt hva som er problemet med det? Forstår at det ikke lar deg gjøre med forskjellige personenr. Men hvis du snakker med en person om 5 forskjellige temaer så går det fint an å svare på alt i et innlegg:)
Fordi de ofte går over flere sider og fordi da må man nesten bruke de ledige minuttene i løpet av en dag for å kunne gjøre dette mulig! et forum skal være lett ikke vanskelig!

Back
Topp