Men i prinsippet, å minne om regelen er en ting, å minne om at sånn er det, om en NY regel, det er en lite klar måte å gjøre det på.
Å si fra at vi fra nå av roller regelen anderledes er greit, men det er det å minne om at vi må huske at vi nå for første gang får vite om en ny regel...
Altså, dette rammer ikke meg, jeg skravler lite denne mnd. Og ikke å tråder hvor noen fyller en side med å svare andre uten at andre deltar.
Men jeg er vant til å kunne skrive flere på å rad på en slik måte. Ikke side opp og side ned, men noen kan det bli. For det var klarert ok.
Sunn fornuft er fint.
Men det var ikke presentert som det.
Og dertil, hva er grensen for å bevisst øke innlegg i forbindelse med konk. Helt klart og uten tvil har alle som er med i toppen skrevet "svada og nada"-innlegg, det har jeg også gjort mange ganger. Det er innlegg. Det er ord. Tekst. Samtale. På et vis. Reelt sett nada innhold. Ingenting. Kanskje at kake er godt. At jeg liker sjokolade. At jeg legger meg. Våkner. Gleder meg til jul.
Men det er ikke telletråder, ordleker (det er jo påstått lovlig, moderatorene driver med dem. Det er et ord eller få, definitivt for å få opp antall innlegg pga konk. Men visstnok lov.