Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Vet du hva, jeg sitter faktisk ikke å stirrer i en skjerm hele dagen! Blir aldri lei av å skravle med de flotte jentene her inne, men det betyr ikke at jeg sitter her 24/7! Jeg har faktisk nettopp fullført 10 ukers praksis i forbindelse med studiet mitt, og leverte siste eksamen for semesteret i morgest. Jeg tar meg av sønnen min på 10 måneder også + hus og heim. Har til og med tid til samboeren min også. Kjenner jeg er lei av insinueringene om at man ikke har noe liv om man er effektiv på skravlinga her inne.
Det var på ingen måte ment som kritikk av noe slag

Trodde det var litt svar pā at jeg skrev jeg ble det

Blir ikke DU lei da? Er jo ikke så langt unna oss du heller da;) så hva med å passe på seg selv før en dømmer andre? Tror nok alle her inne har et liv utenom. Forskjellen ligger nok i hvem som skravler mest effektivt og er kjappest på tasting;)

Tror faktisk ikke det innlegget hadde noe som helst med dømming å gjøre.
Hun har jo ikke sagt at dere ikke har noe liv. Hun spurte da bare enkelt og greit om hun aldri ble lei av å se på skjermen, ikke at dere sitter her døgnet rundt.
Ingen grunn til å finne på ord mellom linjene her ;)

Det var på ingen måte ment som kritikk av noe slag

Trodde det var litt svar pā at jeg skrev jeg ble det
Tenkte bare det var greit å få på det rene at jeg ikke stirrer på en skjerm hele tiden.

Tror faktisk ikke det innlegget hadde noe som helst med dømming å gjøre.
Hun har jo ikke sagt at dere ikke har noe liv. Hun spurte da bare enkelt og greit om hun aldri ble lei av å se på skjermen, ikke at dere sitter her døgnet rundt.
Ingen grunn til å finne på ord mellom linjene her ;)
Nei jeg legger sammen to og to;( er blitt insinuert mye på skravletråden "deres" så er ikke rart en har piggene litt ute. Ville bare si ifra.

Jeg er lei av en skjerm jeg, for jeg glor på en mye av dagen. For jeg jobber foran en.

Men å skravle er gøy.

Jeg er bare ikke effektiv, og leser mer enn jeg skriver

Nei jeg legger sammen to og to;( er blitt insinuert mye på skravletråden "deres" så er ikke rart en har piggene litt ute. Ville bare si ifra.

Leit at dere har tatt det på den måten, for det er jo faktisk noe vi har sagt om oss selv og spøkt om det.
Selv om det har blitt nevnt i skravletråden, så betyr ikke det at det gjelder dere ;)

Går an å bli med i skravletråden for dere og;) dere er hjertelig velkomne fra min side ihvertfall.

Leit at dere har tatt det på den måten, for det er jo faktisk noe vi har sagt om oss selv og spøkt om det.
Selv om det har blitt nevnt i skravletråden, så betyr ikke det at det gjelder dere ;)

Går an å bli med i skravletråden for dere og;) dere er hjertelig velkomne fra min side ihvertfall.
Hehe ja vi er så aktive i vår skravletråd at det er umulig å skravle i begge:p men kjekt å titte innom når det er rolig:)

Hehe ja vi er så aktive i vår skravletråd at det er umulig å skravle i begge:p men kjekt å titte innom når det er rolig:)

Har skjønt at dere er veldig aktive der ja ;) Har vært ganske rolig på generelt tråden de siste dagene, så er grenser for hvor effektiv jeg klarer å være der inne nå.

Håper det tar seg opp litt på terminforumet mitt etterhvert og :)

Håper jeg får meg et terminforum snart!!! Vi har jo skravle på fs og felles 2015, så det er ikke skravle jeg savner, men skulle gjerne snart blitt gravid...

Håper jeg får meg et terminforum snart!!! Vi har jo skravle på fs og felles 2015, så det er ikke skravle jeg savner, men skulle gjerne snart blitt gravid...

Håper du får deg et terminforum snart jeg og :)
Hvordan går det med deg/dere?

Har skjønt at dere er veldig aktive der ja ;) Har vært ganske rolig på generelt tråden de siste dagene, så er grenser for hvor effektiv jeg klarer å være der inne nå.

Håper det tar seg opp litt på terminforumet mitt etterhvert og :)
Ja det tar seg nok opp der også etterhvert;) bare å få folk med på skravlingen:)

Håper du får deg et terminforum snart jeg og :)
Hvordan går det med deg/dere?
Snart tid for el i første syklus med letrozol. Pergo gikk ikke, så da prøver vi dette.

Ja det tar seg nok opp der også etterhvert;) bare å få folk med på skravlingen:)

Håper det kommer seg når folk føler seg litt tryggere og det ikke er midt i jula. Er jo fortsatt mange av oss som ikke har passert 12 uker enda

Snart tid for el i første syklus med letrozol. Pergo gikk ikke, så da prøver vi dette.

Håper det hjelper da. Krysser fingrene for deg.
Så frustrerende at det skal ta sånn tid :(

Back
Topp