Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Hei jenter! Vil bare minne om forumreglene våre!

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Det anses også som spamming når man qouter en og en etterhverandre, istedenfor å bruke multiqoute. Det skal være innlegg fra andre mellom dine egne innlegg.

Vi kan ikke svare en og en? Med quote? Det fikk vi jo klarert med Tamara for en evighet siden, et år eller mer?

At det var eneste når det var lov å skrive flere på rad, når det var quote av ulike.

Vi kan ikke svare en og en? Med quote? Det fikk vi jo klarert med Tamara for en evighet siden, et år eller mer?

At det var eneste når det var lov å skrive flere på rad, når det var quote av ulike.
Hvis flere har quotet meg i en tråd tilbake i tid vil jeg jo gjerne svare dem når jeg er online. Da vil jo mine svaf komme etter hverandre. Er ikke dette lov?:/ var ikke jeg klar over

Går jo ikke an når en bruker fyller flere sider med svar til andre brukere, istedenfor å bruke multiquote.
Til syvende og sist er det en skjønnsmessig vurdering, tenker jeg... bare å bruke sunn fornuft.

Hvis flere har quotet meg i en tråd tilbake i tid vil jeg jo gjerne svare dem når jeg er online. Da vil jo mine svaf komme etter hverandre. Er ikke dette lov?:/ var ikke jeg klar over
Det gjør jeg også, samt at når det skravles mye er slik quote eneste måte å vite hvem man svarer.da kommer det ofte andre mellom da, men av og til ikke.

Går jo ikke an når en bruker fyller flere sider med svar til andre brukere, istedenfor å bruke multiquote.
Til syvende og sist er det en skjønnsmessig vurdering, tenker jeg... bare å bruke sunn fornuft.
Men her er det altså sagt kategorisk nei, til det vi har gjort i god tro fordi Tamara sa det var lov.

Nå fyller ikke jeg sider, og multiquoter "god morgen", men andre quoter jeg alltid en og en. Og da gjerne en fra en side, en fra den neste, en til der, og en fra neste igjen, altså ikke lett å holde oversikt og drive multi

Men her er det altså sagt kategorisk nei, til det vi har gjort i god tro fordi Tamara sa det var lov.

Nå fyller ikke jeg sider, og multiquoter "god morgen", men andre quoter jeg alltid en og en. Og da gjerne en fra en side, en fra den neste, en til der, og en fra neste igjen, altså ikke lett å holde oversikt og drive multi
Multigquoting er ikke lett når det er mange!

Man kan svare en og en, men ikke rett etter hverandre slik at man får mange mange innlegg på rappen.

Back
Topp