Det håper jeg vi begge gjørHåper jeg får meg et terminforum snart!!! Vi har jo skravle på fs og felles 2015, så det er ikke skravle jeg savner, men skulle gjerne snart blitt gravid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg vi begge gjørHåper jeg får meg et terminforum snart!!! Vi har jo skravle på fs og felles 2015, så det er ikke skravle jeg savner, men skulle gjerne snart blitt gravid...
Krysser fingrene for dere beggeDet håper jeg vi begge gjør
Tusen takk snille duKrysser fingrene for dere begge
Skjønner deg godt men jeg holdt da på plassen en stund selv og det uten pauserJa, angret litt på at jeg sa det
Vi er da kvinner er vi ikke?Jeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
LIKER!!!!Vi er da kvinner er vi ikke?
kan ikke bli lei av å skravle da
Det er en god plan!Definitivt.
Sammen på september?
Jeg er god på å planlegge.Det er en god plan!
Det gjør vi helt klart!Jeg er god på å planlegge.
Ikke like god på å gjennomføre, så jeg lover ingenting.
Men vi prøver!
Hvis flere har quotet meg i en tråd tilbake i tid vil jeg jo gjerne svare dem når jeg er online. Da vil jo mine svaf komme etter hverandre. Er ikke dette lov?:/ var ikke jeg klar overVi kan ikke svare en og en? Med quote? Det fikk vi jo klarert med Tamara for en evighet siden, et år eller mer?
At det var eneste når det var lov å skrive flere på rad, når det var quote av ulike.
Vi kan ikke svare en og en? Med quote? Det fikk vi jo klarert med Tamara for en evighet siden, et år eller mer?
At det var eneste når det var lov å skrive flere på rad, når det var quote av ulike.
Det gjør jeg også, samt at når det skravles mye er slik quote eneste måte å vite hvem man svarer.da kommer det ofte andre mellom da, men av og til ikke.Hvis flere har quotet meg i en tråd tilbake i tid vil jeg jo gjerne svare dem når jeg er online. Da vil jo mine svaf komme etter hverandre. Er ikke dette lov?:/ var ikke jeg klar over
Ja, av og til ikke :/Det gjør jeg også, samt at når det skravles mye er slik quote eneste måte å vite hvem man svarer.da kommer det ofte andre mellom da, men av og til ikke.
Men her er det altså sagt kategorisk nei, til det vi har gjort i god tro fordi Tamara sa det var lov.Går jo ikke an når en bruker fyller flere sider med svar til andre brukere, istedenfor å bruke multiquote.
Til syvende og sist er det en skjønnsmessig vurdering, tenker jeg... bare å bruke sunn fornuft.
Multigquoting er ikke lett når det er mange!Men her er det altså sagt kategorisk nei, til det vi har gjort i god tro fordi Tamara sa det var lov.
Nå fyller ikke jeg sider, og multiquoter "god morgen", men andre quoter jeg alltid en og en. Og da gjerne en fra en side, en fra den neste, en til der, og en fra neste igjen, altså ikke lett å holde oversikt og drive multi
Vi kan ikke svare en og en? Med quote? Det fikk vi jo klarert med Tamara for en evighet siden, et år eller mer?
Må man vente til noen andre er online og svarer/skriver noe før man kan svare neste?Man kan svare en og en, men ikke rett etter hverandre slik at man får mange mange innlegg på rappen.