Det meste vil jeg troHva skravler man om når man har rundt 500 innlegg på 1 dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det meste vil jeg troHva skravler man om når man har rundt 500 innlegg på 1 dag?
500 på en dag? Er det noen somhar klart det?Hva skravler man om når man har rundt 500 innlegg på 1 dag?
500 på en dag? Er det noen somhar klart det?
500 er ikke så mye?500 på en dag? Er det noen somhar klart det?
På en dag er det ganske mye synes jeg500 er ikke så mye?
Blir lei jeg, så jeg hadde ikke klart detFebruarjentene er vel rundt der
Samme her. Grenser for hvor mye jeg klarer å skravleBlir lei jeg, så jeg hadde ikke klart det
Hihi her og. Kjempemorro, så lenge det ikke blir aaalt for myeSamme her. Grenser for hvor mye jeg klarer å skravle
Har du spennede hint på den da, tro?Jeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
Yeeii, så spennendeJeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
Februargjengen har såvidt begyntJeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
Hihi her og. Kjempemorro, så lenge det ikke blir aaalt for mye
Jeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
Enig blir bedre i januarLitt mye å gjøre nå i desember bare
Mars for min del...Enig blir bedre i januar
Blir aldri lei spennende å se hva der har på lur i januarJeg håper ikke dere blir lei av å skravle, for nå har jeg nettopp laget ferdig topp 100 januar
Blir du aldri lei av ã stirre på en skjerm? Enn så mye jeg vil skravle så må jeg ha pauserBlir aldri lei spennende å se hva der har på lur i januar
Vet du hva, jeg sitter faktisk ikke å stirrer i en skjerm hele dagen! Blir aldri lei av å skravle med de flotte jentene her inne, men det betyr ikke at jeg sitter her 24/7! Jeg har faktisk nettopp fullført 10 ukers praksis i forbindelse med studiet mitt, og leverte siste eksamen for semesteret i morgest. Jeg tar meg av sønnen min på 10 måneder også + hus og heim. Har til og med tid til samboeren min også. Kjenner jeg er lei av insinueringene om at man ikke har noe liv om man er effektiv på skravlinga her inne.Blir du aldri lei av ã stirre på en skjerm? Enn så mye jeg vil skravle så må jeg ha pauser
Blir ikke DU lei da? Er jo ikke så langt unna oss du heller da så hva med å passe på seg selv før en dømmer andre? Tror nok alle her inne har et liv utenom. Forskjellen ligger nok i hvem som skravler mest effektivt og er kjappest på tastingBlir du aldri lei av ã stirre på en skjerm? Enn så mye jeg vil skravle så må jeg ha pauser