Det skal den her ogsåSkal jeg love deg jeg ikke gidder nyttårsaften er så koselig. Skal nytes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal den her ogsåSkal jeg love deg jeg ikke gidder nyttårsaften er så koselig. Skal nytes
Her og. Ingen BV den dagenDet skal den her også
Hehe...tullemusTja da må i så tilfelle mannen enten jobbe mindre for å ta snuppa eller så må hun på besteforeldre ferie i romjula, noe som heller ikke vil skje pga bursdager
Og jeg trodde det var deg?Hehe...tullemus
Du er jo skravledronning
Og jeg trodde det var deg?
Hva er du da? Du er skravledronning nr 1 for meg hvertfallHehe...tullemus
Du er jo skravledronning
Det er flere av ossOg jeg trodde det var deg?
Hihi...det høres mye kulere ut å være prinsesseVi andre er bare prinsesser vi
Flere dronninger her inneHva er du da? Du er skravledronning nr 1 for meg hvertfall
Hihi...det høres mye kulere ut å være prinsesse
nettopp det trodde jeg også, hun er jo den som har hvert mest aktive på forumet over all tid ogsåOg jeg trodde det var deg?
u er den største dronningen her inne, ferdig snakkaFlere dronninger her inne
Tipper det når 6000Er spent på å se hvor mange innlegg nr 1 har i slutten av måneden slik tempoet har vært frem til nå.
Tipper det når 6000
Du kan få være prinsesse om jeg får være dronningHihi...det høres mye kulere ut å være prinsesse
Blir veldig spennende å seFortsettr det slik blir det kanskje høgaste sum av innlegg i heile 2014...
Neida du har glemt å sjekke lista snuppaHehe...tullemus
Du er jo skravledronning
Ser ikke ut til å roe seg med det førsteFortsettr det slik blir det kanskje høgaste sum av innlegg i heile 2014...
Det er dere faktiskVi er små og søte vi
Haha ..luringenDu kan få være prinsesse om jeg får være dronning