Det skal den her ogsåSkal jeg love deg jeg ikke giddernyttårsaften er så koselig. Skal nytes
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal den her ogsåSkal jeg love deg jeg ikke giddernyttårsaften er så koselig. Skal nytes
![]()
Her og. Ingen BV den dagenDet skal den her også
Hehe...tullemusTja da må i så tilfelle mannen enten jobbe mindre for å ta snuppa eller så må hun på besteforeldre ferie i romjula, noe som heller ikke vil skje pga bursdager![]()
Og jeg trodde det var deg?Hehe...tullemus
Du er jo skravledronning![]()
Og jeg trodde det var deg?
Hva er du da? Du er skravledronning nr 1 for meg hvertfallHehe...tullemus
Det er flere av ossOg jeg trodde det var deg?
Hihi...det høres mye kulere ut å være prinsesseVi andre er bare prinsesser vi![]()
Flere dronninger her inneHva er du da? Du er skravledronning nr 1 for meg hvertfall
Hihi...det høres mye kulere ut å være prinsesse![]()
nettopp det trodde jeg også, hun er jo den som har hvert mest aktive på forumet over all tid ogsåOg jeg trodde det var deg?
u er den største dronningen her inne, ferdig snakkaFlere dronninger her inne![]()
Tipper det når 6000Er spent på å se hvor mange innlegg nr 1 har i slutten av måneden slik tempoet har vært frem til nå.
Tipper det når 6000
Du kan få være prinsesse om jeg får være dronningHihi...det høres mye kulere ut å være prinsesse![]()
Blir veldig spennende å seFortsettr det slik blir det kanskje høgaste sum av innlegg i heile 2014...
Neida du har glemt å sjekke lista snuppaHehe...tullemus
Ser ikke ut til å roe seg med det førsteFortsettr det slik blir det kanskje høgaste sum av innlegg i heile 2014...
Det er dere faktiskVi er små og søte vi![]()
Haha ..luringenDu kan få være prinsesse om jeg får være dronning![]()