Topp 100 desember er trukket! VANT DU??

Ikke sant! Husker jeg syntes det var lenge til 12 uker men det gikk fort... Og plutselig så sitter jeg her med en 10 mnd gammel baby... Helt utrolig

Er vel ikke ukjent for de fleste at tida går sakte når man går og venter på noe, men om man ser tilbake i ettertid så har det egentlig gått litt for fort? Hehe

Spesielt den babytiden kanskje og. De vokser jo så fort på mange måter det første året...

Er vel ikke ukjent for de fleste at tida går sakte når man går og venter på noe, men om man ser tilbake i ettertid så har det egentlig gått litt for fort? Hehe

Spesielt den babytiden kanskje og. De vokser jo så fort på mange måter det første året...

Tida har sagt svoosj!
Tykte det var nettopp eg fant ut at eg var gravid, og svoooosj! I dag er eg 18 veker! :o

Jeg synes det har gått himla fort, min ble jo akkurat født i mitt hode

Ja det er akkurat sånn det er... Jeg blir helt satt ut jeg... Når jeg ser hvor fort hun vokser og hva hun finner på. Og hvor mye hun forstår allerede nå.

Ikkelenge til 12 uker da..

Nei, det er jo ikke det. Men kjennes ut som en evighet :p
Hehe
Bare 4 dager igjen til 10 uker da, og etter min beregning forbi der jeg hadde SA i sommer. Så har jo noe å se fremover mot hele tiden :)

Jeg synes det har gått himla fort, min ble jo akkurat født i mitt hode

Ja ikke sant. Føler det litt sånn med nevøen min og egentlig, og han ble 12 i oktober:o

Back
Topp