Ikke så uvanlig på fredagskveldene detSe der ja. Ramla litt nedover på lista igjen. Ser februar damene har skravla litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så uvanlig på fredagskveldene detSe der ja. Ramla litt nedover på lista igjen. Ser februar damene har skravla litt
Du tar det nok fort igjenSe der ja. Ramla litt nedover på lista igjen. Ser februar damene har skravla litt
Ikke så uvanlig på fredagskveldene det
Du tar det nok fort igjen
ja det er dere vel skjønt enige om alle sammenMulig det. Viktigste er vel å holde seg på topp10
ja det er dere vel skjønt enige om alle sammen
Se der ja. Ramla litt nedover på lista igjen. Ser februar damene har skravla litt
Jeg hade ikke planer om topp ti engang, er jeg er på slutten av mnd blir det en bonus i grunnEr vel litt enig du og
Men det kan ikke være likt or alle tydeligvis, for det var noen som skravlet veldig mye i går.Det var umulig å få skravlet i går!
Det var umulig å få skravlet i går!
Men det kan ikke være likt or alle tydeligvis, for det var noen som skravlet veldig mye i går.
Jeg hade ikke planer om topp ti engang, er jeg er på slutten av mnd blir det en bonus i grunn
Litt merkelig i grunnSkjønner ikke hvorfor det ikke skal være likt for alle?
Vi skal ha endel skravledates fremoverSe der ja. Ramla litt nedover på lista igjen. Ser februar damene har skravla litt
Vi får se,det bli rmindre og mindre skravling fremover.Sånn som du skravler så er du nok det
Neida... Vi klarte det fint viDet var umulig å få skravlet i går!
Tålmodighet må man ha... Like treigt og jævlig for oss også... Men gikk fordeMen det kan ikke være likt or alle tydeligvis, for det var noen som skravlet veldig mye i går.
Er det ikke likt? Ele februargjengen har sendt klage til tamara pga at appen er treig både på tlf og nettleserSkjønner ikke hvorfor det ikke skal være likt for alle?
Tålmodighet må man ha... Like treigt og jævlig for oss også... Men gikk forde
Er det ikke likt? Ele februargjengen har sendt klage til tamara pga at appen er treig både på tlf og nettleser