Slett ikke utrolig det, neiRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slett ikke utrolig det, neiRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall![]()
Ja det får ihvertfall jegDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Touch and go??Ronja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall![]()
Hun gjør nok detRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall![]()
Blir kjent med mange herlige damerDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Hehe, det vil vel tiden viseTouch and go??![]()
Vi ønsker oss pysj fra lilleba eller pakke med smoothies, elsker smoothie over alt på jord! Bambus pysj fra lilleba hadde vært fint til lillegutt med atopisk eksem![]()
Ser ikke sånn ut denne månedenHehe, det vil vel tiden visedu bruker jo å holde til der oppe
![]()
Fordi dere har skravlet for mye! På tide å roe ned nåHvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Men så lenge som du har hvert på første plass så vet du vel at man som regel ikke vinner derSer ikke sånn ut denne måneden![]()
Av og til får lista hikke. Det er lenge siden sist nå. På du meste sto alle fire ganger... Den lista ble lang...Hvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Nei, jeg har aldri vunnet noe derMen så lenge som du har hvert på første plass så vet du vel at man som regel ikke vinner der![]()
Den har fått hikke.Hvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Veldig greit.hahagreit for de som er på topp 10 da
![]()
Ikke santNei, jeg har aldri vunnet noe der
Vant den måneden jeg lå på 2.plass faktisk![]()