Slett ikke utrolig det, neiRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slett ikke utrolig det, neiRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall
Ja det får ihvertfall jegDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Touch and go??Ronja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall
Hun gjør nok detRonja må nok innom toppen i løpet av måneden i alle fall
Blir kjent med mange herlige damerDere er veldig flinke skravlere altså. Får dere noe ut av skravlingen? Blir dere kjent med hverandre?
Hehe, det vil vel tiden vise du bruker jo å holde til der oppeTouch and go??
Vi ønsker oss pysj fra lilleba eller pakke med smoothies, elsker smoothie over alt på jord! Bambus pysj fra lilleba hadde vært fint til lillegutt med atopisk eksem
Ser ikke sånn ut denne månedenHehe, det vil vel tiden vise du bruker jo å holde til der oppe
Tidlig enda har troa på deg jegSer ikke sånn ut denne måneden
Fordi dere har skravlet for mye! På tide å roe ned nå haha!Hvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Men så lenge som du har hvert på første plass så vet du vel at man som regel ikke vinner derSer ikke sånn ut denne måneden
Av og til får lista hikke. Det er lenge siden sist nå. På du meste sto alle fire ganger... Den lista ble lang...Hvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Nei, jeg har aldri vunnet noe derMen så lenge som du har hvert på første plass så vet du vel at man som regel ikke vinner der
Den har fått hikke.Hvorfor står alle på topplisten 2 ganger?
Den har fått hikke.
Veldig greit.haha greit for de som er på topp 10 da
Ikke santNei, jeg har aldri vunnet noe der
Vant den måneden jeg lå på 2.plass faktisk